11 Reacties

4 jaar geleden

Even je urine laten checken, kan een blaasontsteking zijn namelijk!

4 jaar geleden

Reactie op Mariit

Even je urine laten checken, kan een blaasontsteking zijn namelijk!
Is een vettig laagje daar een symptoom van?

4 jaar geleden

Blaasontsteking ??

4 jaar geleden

Reactie op Lissete

Blaasontsteking ??
Jaa, maar daar heb je geen vetlaagje bij toch?

4 jaar geleden

Een schuimend laagje kan wijzen op zwangerschapsvergiftiging. Maar misschien gewoon de verloskundige even bellen?

4 jaar geleden

Reactie op Rbxx

Een schuimend laagje kan wijzen op zwangerschapsvergiftiging. Maar misschie ...
Ja maar het schuimt niet.. Echt een vettig laagje over urine.

4 jaar geleden

Ik zou de verloskundige even bellen, vlokjes kan namelijk ook wijzen op vruchtwater.

4 jaar geleden

Reactie op YJansen

Is een vettig laagje daar een symptoom van?
Ja een vettig laagje kan zeker bij blaasontstekingen voorkomen, dit kunnen bacterieen zijn namelijk. Vaak genoeg gezien bij patiënten ben namelijk SEH verpleegkundige. Ik zou het voor de zekerheid laten checken zeker met die buikpijn erbij

4 jaar geleden

Reactie op Mariit

Ja een vettig laagje kan zeker bij blaasontstekingen voorkomen, dit kunnen ...
Ah oké, dankjewel. Ga morgen wel even bellen. Beste dan denk ik om naar de huisarts te bellen ofniet? Net ook een schuimend laagje, toch wel. En ook vocht vasthouden en misselijk. Morgen ochtend bellen naar HA is vroeg genoeg toch?

4 jaar geleden

Reactie op YJansen

Ah oké, dankjewel. Ga morgen wel even bellen. Beste dan denk ik om naar de ...
Als je nu ook een schuimlaagje vocht vasthouden en misselijk zou ik voor de zekerheid de verloskundige even bellen. Dit kunnen tekenen zijn van een zwangerschapsvergiftiging namelijk. (Vettig laagje meestal bacterie, schuimlaagje meestal eiwitten) Je kan bij twijfel altijd net de dienstdoende verloskundige overleggen en die kan bepalen of je nu of morgen gecontroleerd moet worden Heel veel sterkte meis❤️

4 jaar geleden

Reactie op YJansen

Ah oké, dankjewel. Ga morgen wel even bellen. Beste dan denk ik om naar de ...
Hoe is het met je? Weet je ondertussen al meer