12 Reacties

4 jaar geleden

Opmaken als je nog volledig borstvoeding geeft

4 jaar geleden

Ik heb het eerst opgemaakt! Heb begrepen dat teveel vita k het lichaam gewoon weer verlaat.. en zag nog een laagje in het potje dus vond het zonde!

4 jaar geleden

Ok. Top. Tnx. Neigde ook naar opmaken. Maar dacht: toch ff peilen!

4 jaar geleden

Mij werd juist verteld dat een teveel aan vit K zich kan opstapelen. Vit d daarentegen is oplosbaar 🤷🏻‍♀️ Dit werd mij verteld bij het cb. Dit ging dan wel over het een keer vergeten van een dosis en het de volgende dag dubbel aanbieden. Durf dus niet met zekerheid te zeggen of je het na 12 weken nog mag geven. Zou voor de zekerheid even bellen

4 jaar geleden

Reactie op chlah

Mij werd juist verteld dat een teveel aan vit K zich kan opstapelen. Vit d ...
Ok! Ik ga het navragen tnx

4 jaar geleden

Opmaken, zei de KA tegen mij

4 jaar geleden

Ik zou t weggooien want volgens mij is teveel echt niet goed begreep ik van kraamzorg

4 jaar geleden

Ik heb het tot 12 weken gegeven, de vitamine K zat zelfs nog op de helft in het flesje, wel zonde maar ja, als het tot 12 weken erop staat doen we dat! Ik geef ook volledig borstvoeding.

4 jaar geleden

Cb zei stoppen per direct

4 jaar geleden

Reactie op Wondertje90

Cb zei stoppen per direct
Wel apart dat elke Cb iets anders zegt, bij mij zei de arts dat ik het gewoon op mocht maken, zou anders zonde zijn.

4 jaar geleden

Ik heb even ook op internet gekeken maar teveel aan vitamine K komt niet voor, voor zover bekend zijn er geen nadelige effecten van een te hoge inname van vitamine K.

4 jaar geleden

Cb zei bij mij ook stoppen na 12 weken