8 Reacties

8 maanden geleden

Wat ik nu doe, is kleding nog die zelfde dag meteen in de was, en echt het scheelt zoveel. Elke keer na het avondeten doen we de kleding van de kinderen uit, aardbei spray ik nog even in met vanish, tomaat spoel ik even onder de koude kraan. Alles in de wasmachine en draaien maar. Mocht er een plekje toch niet helemaal uit zijn, hang ik het shirt nat in de zon . Dat bleekt de vlek zegmaar weg.

8 maanden geleden

Inderdaad als het kan in de zon leggen.

8 maanden geleden

Absoluut de gele Dasty... Sprayen, inwrijven en de wasmachine in! Helpt hier 99% van de tijd...

8 maanden geleden

Absoluut de gele Dasty... Sprayen, inwrijven en de wasmachine in! Helpt hie ...
Dit 馃檶 Lang leve de Wibra!

8 maanden geleden

Ik ben erg tevreden over de waszeep van Seepje. En nog natuurlijk ook!

8 maanden geleden

Hoi. Ik hoor niet in deze groep thuis, maar had toevallig vorig weekend ook dat mijn dochter met aardbeien had geknoeid en er beste vlekken in zaten. Ik had gelezen om kokend water over de vlek te gieten van de aardbeivlek. Dit werd meteen een stuk minder en daarna in de wasmachine gedaan en het was weg. Bij tomaat of pastavlekken, maar dat is eigenlijk tomatensaus, heb ik laatst een tandpasta erop gesmeerd, dat had ik gelezen. Hielp heel goed. Doordat de tandpasta ruw is smeer je de tomaat vlek er al zo goed als af. Daarna ook in de wasmachine en het was eruit. Hopelijk heb je er wat aan.

8 maanden geleden

Ik gebruik de witte Dasty van de Wibra

8 maanden geleden

Dankjewel dames 鉂わ笍鉂わ笍