12 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben ook benieuwd naar tips! Eind maart vlieg ik met 2 dreumesen haha.

3 jaar geleden

Tegenwoordig mogen pakjes drinken voor kinderen gewoon mee het vliegtuig in. Ze hebben (tenmiste op Schiphol) een apparaat waar ze het pakje inzetten en zo de inhoud scannen. Dus dan kan je bijv kinderappelsap meenemen.

3 jaar geleden

Reactie op Knorretje1997

Tegenwoordig mogen pakjes drinken voor kinderen gewoon mee het vliegtuig in ...
Oh dat zou fijn zijn. Wij vliegen vanaf Weeze in Duitsland. Ik ben benieuwd wat daar de regels zijn.

3 jaar geleden

Idd, ligt er aan welke vliegmaatschappij maar wij mochten een babytas met eten/drinken e.d. Ik heb gewoon limonade en water meegenomen en ook knijpfruitjes, koekjes en brood enzo

3 jaar geleden

wij zijn net terug van een vliegvakantie....je kunt je pakjes drinken en eten voor je kind gewoon inpakken :). Wij hadden ook zo'n klein (reis)flesje van karvan cevitan mee 0% suiker, waar we aanmaaklimonade van maakte in het vliegtuig. Je kunt ook gerust diksap in kleine flesjes doen

3 jaar geleden

deze hadden wij mee. Is echt een klein flesje, maar goed voor 6 liter limonade :)

3 jaar geleden

Ik had bij de Etos zo’n leeg flesje gekocht 100 ml (je had ook 50 ml) die zijn bedoeld voor handbagage. En gevuld met diksap uit de grote fles thuis

3 jaar geleden

Reactie op karen78

deze hadden wij mee. Is echt een klein flesje, maar goed voor 6 liter limon ...
Thanks💪

3 jaar geleden

Reactie op rjv1997

Ik had bij de Etos zo’n leeg flesje gekocht 100 ml (je had ook 50 ml) die z ...
Goede tip, bedankt!

3 jaar geleden

Reactie op StepGut

Goede tip, bedankt!
Uiteindelijk was 50 ml meer dan genoeg haha die 100 ml hebben we weer mee terug genomen en thuis nog paar weken gebruikt. Doen maar 2x per dag een mini bodempje

3 jaar geleden

Ik lees mee wij gaan in augustus vliegen en dan is ze 19 maanden en ben ook benieuwd hoe het met eten drinken melk en luiers en billendoekjes neem je dit allemaal mee. Hoe hou je zo n kind bezig. Kinderwagen meenemen wij hebben een joolz. En moeten ze nog vaccinaties wij gaan naar Turkije met Tui fly. En ze gaat op schoot ik weetniet of het zo handig is.

3 jaar geleden

Tips zijn welkom. Gaan in juni als ze 17 maanden is..best spannend.