Wij gaan volgende maand vliegen met onze dreumes (wat klinkt dat gek Hihi). Vorig jaar zijn wij al met vliegtuig weggeweest toen ze 3 maanden was en 8 maanden.
Hebben jullie tips voor eten en drinken om mee te nemen in luiertas? Ze krijgt overdag geen flesvoeding meer. Ik zat te denken aan knijpfruit en brood en koekjes. Maar qua drinken zit ik denken wat handig is. Natuurlijk kan ze gewoon koffie drinken…grapje!! Ik bedoel water, maar het zou fijn zijn als ik iets van limonade mee kan nemen. Maar ik vermoed dat pakjes drinken niet in de luiertas mogen als handbagage. Ik vind het niet fijn om alvast een bodem in de beker te doen. Zijn er kleine flesjes waar ik diksap in kan doen?
Tegenwoordig mogen pakjes drinken voor kinderen gewoon mee het vliegtuig in. Ze hebben (tenmiste op Schiphol) een apparaat waar ze het pakje inzetten en zo de inhoud scannen. Dus dan kan je bijv kinderappelsap meenemen.
Idd, ligt er aan welke vliegmaatschappij maar wij mochten een babytas met eten/drinken e.d.
Ik heb gewoon limonade en water meegenomen en ook knijpfruitjes, koekjes en brood enzo
wij zijn net terug van een vliegvakantie....je kunt je pakjes drinken en eten voor je kind gewoon inpakken :). Wij hadden ook zo'n klein (reis)flesje van karvan cevitan mee 0% suiker, waar we aanmaaklimonade van maakte in het vliegtuig. Je kunt ook gerust diksap in kleine flesjes doen
Uiteindelijk was 50 ml meer dan genoeg haha die 100 ml hebben we weer mee terug genomen en thuis nog paar weken gebruikt. Doen maar 2x per dag een mini bodempje
Ik lees mee wij gaan in augustus vliegen en dan is ze 19 maanden en ben ook benieuwd hoe het met eten drinken melk en luiers en billendoekjes neem je dit allemaal mee. Hoe hou je zo n kind bezig. Kinderwagen meenemen wij hebben een joolz. En moeten ze nog vaccinaties wij gaan naar Turkije met Tui fly. En ze gaat op schoot ik weetniet of het zo handig is.