12 Reacties

3 jaar geleden

Vueling bellen en anders bij het reisbureau vragen waar je geboekt hebt

3 jaar geleden

Je geeft de kinderwagen af en gaat daarna inderdaad het ruim in. Je moet deze verplicht inklappen en in een geschikte reistas doen. Je kunt een joolz reistas ook huren via marktplaats oid. De hele wagen past erin ook de reiswieg. Je kunt er ook voor kiezen om de wagen bijvoorbeeld te laten sealen maar dan moet je deze al direct afgeven en kan je m niet mee nemen tot de gate. Veel plezier op vakantie!!

3 jaar geleden

Reactie op firstbabyxxxxx

Je geeft de kinderwagen af en gaat daarna inderdaad het ruim in. Je moet d ...
Dank je wel voor je reactie. Een prambag is dus iets anders begrijp ik? Of moet ik het daar in doen bij de gate?

3 jaar geleden

Reactie op xliselx

Dank je wel voor je reactie. Een prambag is dus iets anders begrijp ik? Of ...
Daar doe je het bij de gate inderdaad in! Ik ken dat pram bag niet maar iedere reistas waar de wagen in past is goed!

3 jaar geleden

Dank je wel voor je reactie

3 jaar geleden

Vorige week met eurowings gevlogen vanaf Düsseldorf. De wieg ingepakt in de regenhoes en ingeleverd bij de koffers. Daarna bij het vliegtuig netjes de wagen ingeklapt en de maxi cosi ingeleverd. Deze werden vervolgens in het ruim gezet. Op Sicilië kon ik ze vervolgens alle 3 weer ophalen bij odd bagage. Normaal gesproken zetten ze de wagen ook weer voor je klaar bij het verlaten van het vliegtuig. Donderdag gaan we weer naar huis. Dan verwacht ik wel de wagen bij het vliegtuig terug te krijgen.

3 jaar geleden

Wij hebben onze reiswieg los ingepakt in een zak (geschikt voor een backpack, daar paste de reiswieg in) en hetzelfde gedaan met de maxi cosi. Het onderstel van de reiswieg ging gewoon los het ruim in vanaf de gate. Tip: kom op tijd, want je moet (als je via Schiphol vliegt) vaak met de lift en heen en weer (wij ook nog met een dochter van vier erbij) dus het is fijn als je rustig kunt lopen (wij hadden twee uur tijd zeker wel nodig, maar dat is ook afhankelijk van de gate etc.) Tip voor in het vliegtuig: neem een draagzak mee en een losse tas die je makkelijk onder de stoel voor je kunt zetten waar je alles wat je snel bij de hand moet hebben, in kunt doen. Veel mensen zien klooien met kind in draagzak en dan uit het bagagerek spullen moeten pakken (en tijden het opstijgen/dalen mag je niet bij de handbagage, maar kan je wel bij je voorstoel). Geniet van de vakantie!

3 jaar geleden

Reactie op cloud

Wij hebben onze reiswieg los ingepakt in een zak (geschikt voor een backpac ...
Handige toevoeging, dank je wel

3 jaar geleden

Reactie op Elsti

Vorige week met eurowings gevlogen vanaf Düsseldorf. De wieg ingepakt in de ...
Dank je wel voor je reactie, fijne vakantie nog.

3 jaar geleden

Wij vlogen 2 dagen geleden met Corendon en mochten de wagen (met reiswieg) ook meenemen tot de gate. Daar moesten we hem inklappen en werd hij meegenomen. Bij aankomst kregen we hem gelijk weer terug toen we het vliegtuig uit stapten. Net zoals iemand met een rolstoel zat de wagen niet in een zak of iets dergelijks. Gewoon ingeklapt zoals hij ook de auto in gaat.

3 jaar geleden

Ik heb m ingepakt in de transporttas van bugaboo. Hier past joolz onderstel, reiswieg + maxi Cosi in met een beetje proppen 🙈. In totaal was het 25 kg hier en mocht het gratis afgeven. Ik wilde het sowieso inpakken want ik vind het echt zonde als het beschadigd raakt, aangezien ze de kinderwagen gewoon naar het ruim brengen (gooien haha). Zo goed gaan ze meestal niet om met de bagage😅

3 jaar geleden

Als je het bij het vliegtuig wil inleveren zou ik even navragen of dat mag. Bij de airline waar ik mee vloog deden ze dat niet, alleen met kleine buggys