6 Reacties

6 maanden geleden

Collega woont in Italië en vliegt steeds met Ryanair naar België met haar dochter. Ik vraag haar morgen!

6 maanden geleden

Wil je de kinderwagen inchecken als ruimbagage of meenemen het vliegtuig in?

6 maanden geleden

Reactie op HasseB

Wil je de kinderwagen inchecken als ruimbagage of meenemen het vliegtuig in ...
Nou het liefst inleveren bij instappen. Dat hij dan het ruim ingaat vind ik geen probleem..

6 maanden geleden

Reactie op MonaSM

Collega woont in Italië en vliegt steeds met Ryanair naar België met haar d ...
Dankje!

6 maanden geleden

Reactie op Trotsemama92

Nou het liefst inleveren bij instappen. Dat hij dan het ruim ingaat vind ik ...
Dat mag je volgens mij gratis doen. https://help.ryanair.com/hc/en-sk/sections/12503179588113-Travelling-With-Children-Travelling-With-Children#:~:text=You%20can%20bring%202%20items,the%20steps%20of%20the%20aircraft. (In het Engels, sorry) hier staat dat je twee baby items zoals een kinderwagen mee mag nemen tot aan het vliegtuig. Ik ben het met je eens dat ze er niet duidelijk over zijn, maar andere airlines waar ik mee gevlogen heb maken geen onderscheid tussen babytickets en kindertickets. De laatste keer dat ik met mijn peuter vloog was hij 2.5 en toen werkte het gewoon zo (dat was met EasyJet)

5 maanden geleden

Mag gratis mee😄wij reizen ongeveer 3x per jaar met Ryanair naar Spanje en weer terug. Onze dochter is 2,5 jaar. Buggy mag mee tot aan vliegtuig, onderaan geef je hem af voordat je het vliegtuig instapt. Mocht je door de ‘slurf’ moeten gaan, dan pakken ze hem van je over voordat je vliegtuig instapt. Nadeel is wel dat bij aankomst de buggy naar de bagageband gaat. Dus je hebt hem niet meteen tot beschikking. Oh ja bij het inchecken zien ze vaak meteen dat je een buggy bij je hebt en krijg je een label. Ze vragen dan of het uit 1 of twee delen bestaat. Succes ✈️