5 Reacties
3 jaar geleden
Geen ervaring met een kleintje die ziek is maar wel zelf. En ziek vliegen is echt niet leuk. Als er een kans is dat trommelvlies kan scheuren/springen zou ik echt niet gaan. Heb je een annuleringsverzekering? Zoja zou ik vanochtend aan de dokter vragen om een verklaring waarom jullie niet op vakantie kunnen en de vakatie annuleren en verhalen bij de annuleringsverzekering.
Sterkte met jullie zieke kindje ♡
3 jaar geleden
Ik lees feitelijk niks over een oorontsteking? Dan zou ik lekker gaan. Ik ben een maand geleden met mijn zoontje geweest die was ook verkouden en wel zo dat ie een loopneus had. Niks aan de hand. Wij hadden een jongetje die juist daar ziek werd en 40 graden koorts had. Daar zijn we mee teruggevlogen, niet leuk maar het moet. Bij jou moet het niet maar zie ik persoonlijk geen redenen om niet te gaan als er geen sprake is van daadwerkelijke koorts en een oorontsteking. Lekker genieten!
3 jaar geleden
Om te annuleren heb je zo ie zo een verklaring van een arts nodig dat vliegen geen optie is.
Heb je die niet krijg je het geld zo ie zo niet terug van de verzekering.
Voor het vliegen zou je kauwsnoepjes kunnen halen en speciale oordoppen.
Veel kauwen tijdens het opstijgen en dalen zal helpen de druk op de oren te verlagen.
Maar leuk zal het waarschijnlijk niet worden.
Je hebt al antibiotica dus de kans is aanwezig dat het met 48 uur beter zal gaan zodra die werken.
Denk dat jullie zelf een keuze zullen moeten maken wat jullie willen doen.
En aan je arts vragen of ze een verklaring willen schrijven.
Willen ze dat niet dan ben je je geld kwijt.
3 jaar geleden
Reactie op t-nw
Wij hadden ook een flink verkouden jochie toen we gingen vliegen. Veel drin ...
Zo hebben wij het ook ervaren!