Hi allemaal!
Ik ben op dit moment 35 weken zwanger en ik zit constant met die ziekenhuistas in mijn hoofd. Mijn nesteldrang zegt dat het zo snel mogelijk ingepakt moet zijn en klaar moet staan voor als het iets eerder gebeurt allemaal.
Aan de andere kant ben ik bang dat de kleertjes van de baby en van mezelf heel erg gaat stinken.
Bij hoeveel weken hebben jullie je vluchtkoffer klaar gemaakt?
Groetjes!
Morgen 38 weken en hij is nog niet af 🤣 bij mij is de nesteldrang ver te zoeken. Nee maar zonder te dollen zitten alle belangrijke spullen er in sinds 36 weken en kan ik hem meenemen als ik moet gaan bevallen maar er zit echt nog niet alles in wat ik mee zou willen hebben.
Als het je rust geeft: gewoon doen. En waarom zouden de kleertjes gaan stinken? Ik heb ze in van die ziplockbags gedaan, kan er niks bij, blijft gewoon schoon!
Ow jaa kan stinken he.. dan maar in een zakje doen en dan in een koffer. ofzo 🤔
Moet ook nog klaarmaken.
Nu met corona maatregelen heb zat tijd gelukkig maar geen energie moe pijn etc :(
35 weken.. en alles zit erin. Van de baby zit alles in ziplockbags dus daar komt iig geen geur van.
M’n eigen kleding en van partner zijn gewassen en in de tas gedaan. Denk dat het qua geur allemaal wel mee valt.
Ik ben nu 38 weken, vandaag heb ik eens de spullen voor de baby in een tas gedaan, de rest moet ik nog doen.
Maar als jij het fijn vind om het nu te doen, lekker doen zou ik zeggen. Je hebt in je kast toch wel eens kleren een maand niet aan, die gaan toch ook niet stinken?
Ik had m bij 32 weken al ingepakt omdat je het gewoon nooit weet. Dus alle baby spullen en mijn spullen zijn gereed voor het geval er wat eerder gebeurd. Het is ook een last van mijn schouder nu het al klaar staat.
Was hier de bedoeling deze week in te pakken. Maar afgelopen woensdag is onze kleine meid 4 weken te vroeg geboren dus bij een eventuele volgende x zet ik de tas met 34 weken klaar . Nu was het snel in de nacht spullen bij elkaar grabbelen
Ik ben 38,5 weken zwanger en heb nog geen vluchtkoffer klaar.
Kleding enz. is al wel gewassen, pakken op het laatst tussen de weeën door wat spulletjes in. Een tas/koffertje is zo ingepakt op het laatste moment.
Ik ben ook 35 weken en ik ben begonnen met mijn tas bij 30 weken. Alles op mijn gemak uitgezocht en verhalen gelezen en daar mijn eigen conclusies uitgetrokken. Nu staat hij dus in de gang! (Ook omdat we zien dat ons manneke echt heel snel groeit en met groei bijna 2 weken voorligt)
Ik wil niet voor verrassingen komen te staan😊
Lekker inpakken. Desnoods was je de kleertjes over 2 weekjes nog een keer als je dan nog niet bevallen bent.
Even een tip, doe er bijvoorbeeld een paar brakers in of reepjes die lang houdbaar zijn.
Hier staat er nog niks klaar maar ik ben ook nog geen 35 weken. Doe het in m'n verlof wel volgende week
Ik ben nu 35 weken en gisteren een begin gemaakt. Spulletjes voor de baby zit erin. Voor mezelf ook een schone set kleding en toiletspullen. Bijna klaar dus.