4 Reacties

4 jaar geleden

Mijn meiden zijn ook prematuur en nu 6 weken. Ik begin de dag rond 8 uur met de fles. Ze krijgen nu 80 cc en zijn dan goed verzadigd. Om de 3 uur krijgen ze dan de fles. Dit schema werkt voor ons qua tijden fijn en m鈥檔 meiden gaan er goed op. In de nacht komen ze om de 4 a 4,5 uur dus dat maakt de cirkel rond tot de volgende ochtend 8 uur

4 jaar geleden

Hai! Wij hebben een prematuur kindje van 10 weken oud! ( gecorrigeerd 6 weken) hij krijgt 150 cc water + 5 schepjes! Komt om de 4 uur! Vandaag: 7:00-11:00-15:00-19:00-23:00-( hier laat die wat langer er tussen 4:00) en vanaf dan schuift het schema weer op 馃槢 elke dag is het dan weer anders! Ik ben zo benieuwd wanneer die nachtvoeding eraf gaat... is dat bij jullie al?

4 jaar geleden

Hier lukt het nog niet om een vast schema aan te houden. Ons zoontje is 10 weken oud en 5 weken prematuur. Ik geef borstvoeding op verzoek en ik merk wel dat hij steeds langer tussen de voedingen kan. Ik kan het een beetje inschatten dat er langer tussen zit als hij langer gedronken heeft, maar dat is geen garantie. Ik zit nu op 6 voedingen per 24u. Toevallig trekt hij sinds een week 1 voeding opeens heel lang, maar dat verschilt qua moment. Gisteren bijv van 08.00 tot 14.00u opeens. En de dag ervoor van 18.00 tot 01.30u (dat was wel extreem, want hij was gewoon heel moe). Helaas nog niet de nacht, het zou fijn zijn als we dat konden sturen 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op NRMA

Hai! Wij hebben een prematuur kindje van 10 weken oud! ( gecorrigeerd 6 wek ...
Dit schema hebben wij nu ook inderdaad aangehouden! Voeden op verzoek maar wel met bepaalde tijd er tussen idd! De nachtvoeding verschilt heel erg. Soms komt die om half 3 en soms ook pas om half 7 dus ligt er maar net aan volgens mij haha