10 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde. Ik heb wat voedingshemdjes en voedings bh鈥檚 gekocht maar verder ga ik het denk ik doen met vesten/ blousen, iets wat je makkelijk open kan maken, kun je het na de borstvoedingsperiode ook blijven dragen. Of evt heb je dit soort dingen al in je kast hangen 馃槉

4 jaar geleden

Hoi, hier 2x borstvoeding gegeven en ik had niet speciaal voedingskleding behalve bh en hemden dat is wel zo makkelijk. Verder gewoon een thirt met vest of trui en broek of rok ging prima. Jurkje is wel wat lastiger

4 jaar geleden

Een voedingsbh had ik zelf wel echt nodig maar qua shirtjes of pyjama lukte het met een hemdje of vestje oid ook gewoon. Hele hoge shirts ging wat lastig maar dan hield ik gewoon rekening met een shirtje dat ik open kon doen. Ik had het overigens wel gewoon in huis maar vond mijn eigen kleding aan doen ook fijn.

4 jaar geleden

Ik zou in het begin niet al te veel aanschaffen. Een voedingshemdje en een zachte voedingsbh zijn wel handig in de kraamtijd. De rest is zo besteld naderhand als het allemaal goed loopt. Ik heb mijn zoon heel lang gevoed en er zijn heel veel leuke kleren met knoopjes!

4 jaar geleden

Ik heb eerst ook 2 Voedingsbh's en 4 voedings hempjes aangeschaft. Kan zo even een vest of blouse overheen.

4 jaar geleden

Ik heb 1 voedings bh en een shirt met lange mouwen. Nu heb ik bij de hema 2 nachthemden gekocht met knoopjes. Ik vind een bh dragen thuis echt verschrikkelijk. Dus zal blij zijn elke keer als hij uit kan 馃ぃ馃ぃ

4 jaar geleden

Jurkjes met knoopjes of overslag werken denk ik ook

4 jaar geleden

Ik heb de eerste 14 maanden borstvoeding gegeven en nooit iets gekocht dat speciaal voedings iets was. Jurken met overslag zijn vaak fijn. Of shirts met v hals waar je ruimte hebt.

4 jaar geleden

Ik zou wachten met de voedingsbh. Ik ging van een kleine b naar dubbel d had ik vooraf nooit gegokt 馃槅馃ぃ

4 jaar geleden

Nee hoor. Ik vond alleen fijne voedingsbh's belangrijk. Die wel steun geven, mooi zitten. Verder als je graag jurkjes draagt is het wel handig als ze knoopjes hebben. En bij jeans & shirt/trui gewoon een hemdje eronder. Trui omhoog, hemdje omlaag, bh open en je kunt discreet voeden zonder bv in je blote buik of met volledig blote borst te zitten.