8 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben een voetenzak
Toen we onze kinderwagen gekocht hadden kregen we de voetenzak er gratis bij (was een eenmalige promo)
Wij gebruiken hem toch al een aantal weken (wij gaan ook echt veel gaan wandelen 🐶)
Al zoveel geniet van gehad
Hij is echt super warm
Ik doe haar zelf geen sokjes aan.
3 jaar geleden
Wij hebben ook de easywalker harvey met bijpassende voetenzak! Wauw wat ben ik daar blij mee, wandelen ook mega veel ivm hond en opa/oma’s die dichtbij wonen!
Tip: kijk op Vinted of marktplaats. Worden ze vaak aangeboden, zowel nieuw als zo goed als nieuw!
3 jaar geleden
Hier ook de Easywalker Harvey met bijpassende voetenzak, hij is echt heerlijk warm en (vind ik het belangrijkste) winddicht. Tip: in de blije doos zat een bon voor een gratis voetenzak van Easywalker. Je moet dan een kopie van je aankoopbon mailen en dan krijg je de voetenzak helemaal gratis! Misschien dat de actie nog loopt?
3 jaar geleden
Wij hebben de voetenzak van de harvey erbij gekregen was een pakket toen.
Onze zoon draagt geen schoenen ofzo dus wij gaan hem wel gebruiken.
Wij wandelen vaak in de avond en daarom word hij al gebruikt nu.
Ben blij dat ik hem heb.
Past ook perfect in de wandelwagen.
3 jaar geleden
Ik heb een voetenzak. Een dekentje schopt hij gewoon van zich af. En een overall is me weer te veel werk met omkleden iedere keer.
3 jaar geleden
Wij hebben deze. Hadden hem vorige winter al in de reiswieg als lekker warm nestje.. maar ga hem nu weer uit de kast halen!
Wij hebben trouwens een uppababy Vista
Bekijk Monzana Kinderwagen Voetenzak Zwart | Teddy | Maxi-Cosi op: https://www.bol.com/nl/p/monzana-kinderwagen-voetenzak-zwart-teddy-maxi-cosi/9300000015762483?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp