8 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg

3 jaar geleden

Ze zijn duur maar ik vond artipoppe zeker de moeite waard. Omdat je deze zeker 2 jaar kan gebruiken, misschien zijn ze 2ehands rond die prijs?

3 jaar geleden

Absoluut de ergobaby 360. Bij prenatal hebben ze echt zon enorm rek waar je ze allemaal kan uitproberen. Ik denk namelijk dat het toch ook wel persoonlijk is. Tula vond ik ook nice, maar ergo zat toch net fijner. Mijn fysio en manueel therapeut roepen overigens allebei heel hard: geen baby Bjorn. Die is niet ergonomisch.

3 jaar geleden

Ergobaby Omni 360! Super fijne draagzak, kan tot 20kg dragen 😊 we twijfelde eerst over de tula, maar ivm mijn rugklachten toch voor de ergobaby gegaan. (Zit stabieler/steviger en dus fijner voor mn rug)

3 jaar geleden

Ergobaby omni breeze bevalt hier heel goed :)

3 jaar geleden

Wij hadden de pure baby love click and go tot maat 86 is deze. En we gaan nu door voor de pure baby love peuter variant. Die kan mee tot een maat 104. Ik ben niet heel groot en vind deze heel fijn voor mij met mijn 1.62m. Maar ook mijn partner van 1.88m kan hem goed verstellen en dragen.

3 jaar geleden

Ik zelf heb deze gebruikt bij mijn oudste, jongste houd er niet van vandaar dat hij te koop staat Tula (free to grow) € 65,00 https://link.marktplaats.nl/m1917501516?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons_seller