11 Reacties
3 jaar geleden
Ik verwacht dat dit een fase is, misschien verlatingsangst, is volgens mij ook rond deze tijd. En snap dat ze bij de kinderopvang niet anders kunnen, heb al een paar keer meegemaakt dat ik mijn meisje wegbreng en dat ik haar hoor huilen wanneer ik buiten loop. Het is daar helaas niet anders, ze moeten ook andere kinderen aannemen etc. Maar als ik thuis ben krijgt ze van mij wel altijd gelijk de aandacht die ze nodig heeft, tenzij ik even moet plassen ofzo 🤣
3 jaar geleden
Hier exact hetzelfde is denk ik echt een fase .. alles is een fase ook dit .. wel ingewikkelde periode dit vind ik ! Onrustig veel aandacht willen snel ontevreden maar wel helemaa vrolijk als je idd bij hem bent .. toevallig vandaag ook van kdv gehoord dat hij om aandacht vraagt als hij zelf speelt hij dan echt gaat gillen van joehoe ik ben er nog kom mij eens vermaken 😂
Weetje jij kent jou kindje het beste as jij zoiets hebt van je jammert en moppert maar ff om te kijken of hij zich dan weer vermaakt is dat goed , maar wat voor jou goed voelt toch ?
Wij laten hem soms wel ff mopperen .. en dan 9 van 10 keer herpakt hij zich en gaat dan met z’n voeten spelen of pakt toch een speeltje ofzo ..
Komt goed !! 🥰
3 jaar geleden
Reactie op Lau🌸
Ik zou hem volgen en lekker veel bij je dragen. Doe ik zelf ook bij ons zoo ...
Niet aanvallend bedoeld maar ik vind behoeften negeren wel heel zwaar uitgedrukt als je je kindje ff laat mopperen .. Volgens mij krijgen onze kids alle aandacht vd wereld maar soms mag je ze ook echt wel even laten (ioddd niet heel lang )
In mij ogen beetje onnodig om het gelijk zo zwaar te bestempelen als behoeften negeren ….
Maar goed ieder z’n ding mommy knows best!
3 jaar geleden
Nou mijn meisje ook sinds vandaag echt een soort gillen. Niet eens mopperen of huilen maar echt soort krijsen/gillen. Ik had ergens het idee ook stem uittesten maar t was echt heel vervelend. 🙈 zelf ben ik vaak alleen dus ook niet altijd de tijd om gelijk te reageren en hoe ik erin sta is dat ze dat ook moeten leren hoe jong ze ook lijken.
3 jaar geleden
Jep hier ook! Ik denk verlatingsangst want ontwikkeld. Want als ik ze vast heb klampt ze zich ook echt vast
3 jaar geleden
Niet aanvallend bedoeld maar ik vind behoeften negeren wel heel zwaar uitge ...
Oh ik bedoel ook absoluut niet dat even te laten mopperen behoeften negeren is. Ik doelde op de boel bij elkaar schreeuwen. Als dat zo is zou het voor mij voelen dat ons kindje even wat nodig heeft en voelt het niet goed dat te negeren. Een beetje frustratie tolerantie mogen ze absoluut leren, dat ben ik helemaal met je eens!
3 jaar geleden
Hier is dat bijna altijd zo geweest. Behalve tussen sprong 3 en 4🤣. Heel vervelend soms. Soms laat ik der ook even mopperen hoor, ze moet het ook leren. Maar laat der niet huilen.
3 jaar geleden
Reactie op Lau🌸
Oh ik bedoel ook absoluut niet dat even te laten mopperen behoeften negeren ...
Oooh ik begrijp het en helemaal met je eens 😃