10 Reacties
3 jaar geleden
Mijn zoontje van 14 maanden doet dat ook open en dicht knijpen met zijn handje, en ook iets raar met zijn ene schouder elke keer een soort rondjes draaien en omhoog en omlaag 😬 weet ook niet zo goed wat het precies is..
3 jaar geleden
Haha ja de mijne doet dit ook, hoort volgens mij gewoon bij t baby zijn. Althans alle 3 mijn kids hebben dit gedaan hoor. De mijne geeft je een duckface als ze iets niet leuk vind 😂😂😂
3 jaar geleden
Ons zoontje herhaalt vooral liedjes enzo alleen soms stuk later dan wij het hem ' leren ' allebei ze handjes opeens op hoofd.. was hoofd/schouders/knie en teen. Handjes over elkaar wrijven was.. zo doet een duizendpoot die schoenenpoetser is. En opeens ze handjes naar voren doen was tante Rita haha. En als ik nee zeg schud hij zelf ze hoofd al haha
3 jaar geleden
Onze zoon bonkt vaak heen en weer in zijn stoel en krabt met 2 handen achter op zijn hoofd als hij zich ongemakkelijk voelt. Hij heeft moeite met stukjes eten en dan doet hij deze dingen vaak...
Ik zou me er nog niet echt zorgen om maken hoor. Vaak is over paar maanden weer over en doen ze weer andere dingen.