10 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje van 14 maanden doet dat ook open en dicht knijpen met zijn handje, en ook iets raar met zijn ene schouder elke keer een soort rondjes draaien en omhoog en omlaag 😬 weet ook niet zo goed wat het precies is..

3 jaar geleden

Haha ja de mijne doet dit ook, hoort volgens mij gewoon bij t baby zijn. Althans alle 3 mijn kids hebben dit gedaan hoor. De mijne geeft je een duckface als ze iets niet leuk vind 😂😂😂

3 jaar geleden

Hier ook een hele tijd veel nee schudden. Lijkt nu weer even rustig. Wel nog regelmatig getuitte lipjes 🤭

3 jaar geleden

Oooh jhaa hier ook hoor! Merk dat hij dit vaak doet uit enthousiasme. Het neen schudden doet hij ook soms in de winkelkar en gibbert daarbij in het rond 🤭 Ik denk persoonlijk dat ze gewoon heel blij zijn en dit eventjes hun manier is om te uiten.

3 jaar geleden

Onze zoon schud ook vaak nee. En op de opvang zingen ze vaak klap eens in de handjes,… dus hij klapt en daarna slaat hij zichzelf op zijn hoofd 😂🤣. Hier is hij ook vaak gek aan het doen, ik zoek er eigenlijk niks achter dan gewoon uitproberen en gek doen 😂

3 jaar geleden

Ons zoontje herhaalt vooral liedjes enzo alleen soms stuk later dan wij het hem ' leren ' allebei ze handjes opeens op hoofd.. was hoofd/schouders/knie en teen. Handjes over elkaar wrijven was.. zo doet een duizendpoot die schoenenpoetser is. En opeens ze handjes naar voren doen was tante Rita haha. En als ik nee zeg schud hij zelf ze hoofd al haha

3 jaar geleden

De mijne zit zo ook in zijn stoel alleen dan krijgt hij niet zijn zin. Ik vrees voor een nekhernia. Ook als hij met zijn hoofd naar achter (verschillende bloedlip hierdoor) zou wel pit in 🌶️😮‍💨

3 jaar geleden

Herkenbaar, die dingen doet onze zoon ook.

3 jaar geleden

Onze zoon bonkt vaak heen en weer in zijn stoel en krabt met 2 handen achter op zijn hoofd als hij zich ongemakkelijk voelt. Hij heeft moeite met stukjes eten en dan doet hij deze dingen vaak... Ik zou me er nog niet echt zorgen om maken hoor. Vaak is over paar maanden weer over en doen ze weer andere dingen.

3 jaar geleden

Sprong 9 👿