12 Reacties

één jaar geleden

Al tijden aan de gang hier 😅😅

één jaar geleden

Hier ook al tijden aan de gang😴

één jaar geleden

Wij zijn er sinds 1 week gelukkig weer van af. Heeft bij ons 2 weken geduurd. Met als dieptepunt dat de tijd werd verzet. Toen was het 3.45u😴 Hou vol 😘

één jaar geleden

Oh nou.. gelukkig ben ik niet alleen. Hopen dat t gauw over is dan😁

één jaar geleden

Hier ook sinds de klok is verzet. We laten hem echt tot 6 uur in zijn bed. Al is het ooit moeilijk... Hopelijk snel verbetering

één jaar geleden

Ja hier ook! Maar krijg haar de laatste 2 dagen toch weer in slaap en dan slaapt ze weer netjes door tot 9:30 🥳

één jaar geleden

Hier ook! Vaak vanaf half 6 hele verhalen aan het vertellen 😅 al is mijn zoontje nooit een uitslaper geweest maar half 6 is wel heel vroeg.

één jaar geleden

Tijdstip waarop ik dit schrijf zegt voldoende.. vanochtend 5.15 was ze van de partij. Ze wordt ook echt hard huilend en schreeuwend wakker en blijft met geen mogelijkheid meer in haar bed. Duurt nu een week ongeveer. Hopelijk is het heel snel over want zij en wij worden er geen leukere mensen van😅

één jaar geleden

Hier ook al tijden aan de gang, kan me niet herinneren dat we tot half 7/7uur geslapen hebben. We laten haar zeker liggen tot 6.. verder doen we niks geks geloof ik. Dutje tussen 12/1230 en naar bed tussen 1830/1900. Zeg het maar, geen idee!

één jaar geleden

Reactie op Mamaaa2022

Tijdstip waarop ik dit schrijf zegt voldoende.. vanochtend 5.15 was ze van ...
Ja ik ken dat😂

één jaar geleden

Hier ook! Meerdere keren per week om 5.00 uur of eerder. En dan ook hard gaan huilen dus dan maar eruit. Ondanks dat ik vroeg naar bed ga, ben ik echt moe nu. Fijn dat er herkenning is! Ik hoop dat het snel voorbij is hoor…

één jaar geleden

Reactie op ynskje

Hier ook! Meerdere keren per week om 5.00 uur of eerder. En dan ook hard ga ...
Nou hier ook. Ben echt heel moe. Ben ook nog niet zo lang geleden geopereerd 2x. Dus ben nog moe van alles. En dan dit erbovenop.. en indd huilen enzo, dus dan ga je er wel uit. Anders kan je ze nog wel even laten liggen. Maar nu niet.