27 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Vieve155

Voor iedereen die er nu middenin zit en hopeloos is: bij ons was het van de ...
Hier ook! 🙌🏻 Heeft ruim 3 maanden geduurd, incl onderbrekingen

9 maanden geleden

Verschrikkelijk!! Hier nu al een maand rond 6u wakker en nu half 6 zelfs 🤯. Meteen ook kei hard brullen. Wat deden degenen waarvan de kleintjes nu weer normaal slapen na een regressie? Steeds weer neerleggen? Eruit halen en opstaan? Bij jullie in bed? Weet even niet wat het beste is om te doen zodat dit weer zsm voorbij is…

9 maanden geleden

Reactie op Pluis88

Hier ook! 🙌🏻 Heeft ruim 3 maanden geduurd, incl onderbrekingen
Hier ook! Het duurde ook zeker drie maanden en ineens slaapt hij tot 6.30-7.00 uur. En hij vindt het prima om nog een poosje in bed te spelen met z’n knuffels. Zo bizar ineens.

9 maanden geleden

Reactie op Samm_

Verschrikkelijk!! Hier nu al een maand rond 6u wakker en nu half 6 zelfs 🤯 ...
We probeerden haar bij ons in bed verder te laten slapen, maar dat werkte niet. Vaak probeerden we zo wel te rekken tot 06.00u voordat we uit bed gingen. Maar dat was dan dus vooral spelen in bed 🤣 Het gaat echt ineens over. Tot die tijd, mijn tip: vroeg naar bed zodat je aan je uren slaap komt, dan is het beter te doen als ze om 05u klaarwakker zijn

9 maanden geleden

Reactie op Samm_

Verschrikkelijk!! Hier nu al een maand rond 6u wakker en nu half 6 zelfs 🤯 ...
Soms lukte het om over haar rugje te wrijven en te aaien. Als ze weer wat rustiger was, zei ik dan dat mama weer terug naar de gang ging (lees: zelf terug naar bed). Als ze helemaal overstuur was, legde we haar bij ons in bed. Soms viel ze weer in slaap, Soms niet. Ik lag elke avond vroeg in bed, dat hielp me wel overeind. Met name toen de tijd ook nog werd verzet afgelopen oktober. Was het opeens 4.15u ipv 5.15u 😒. Ook omdat we nog een baby hebben (nu 6mnd).

9 maanden geleden

Hoe hebben jullie dit opgelost? Mijn zoontje is sinds de zomertijd nu 2 ochtenden wakker geworden rond 5.00u. Eerste ochtend viel die 2,5 uur weer in slaap. Vanochtend dus niet en werd ik wakker van hem nadat ie om 7.30u huilend in bed stond 🥹 Wangetjes en voetjes voelden wel vrij koel dus dat kan meespelen. Lag er naar mijn idee wel warm genoeg bij (winterslaapzak Jollein 3 TOG met dunne lange pyjama) en het was er vanochtend 18,5 graden…