Hallo allemaal,
Ik vraag me af of jullie nog tips hebben.
Eigenlijk hebben wij al maanden een vroege vogel en tegenwoordig slaapt ze nu tussendoor ook nog onrustig. Ik ben moe! En onze dochter ook :(.
Ze is 20 maanden. Ze wordt dus ergens tussen 4.30-5.30 wakker. We leggen haar om 12.00 in bed. Dit is lang I know!! Maar: twee dutten heeeel lang geprobeerd, doet ze niet. En soms doen we een powernap rond 9.00, alleen het wordt er niet beter van. De middagdut gaat wisselend. Vaak 1-1,5 uur maar gisteren een uitschieter naar 2,5 uur (vannacht drama, terwijl het juist hoop bood). Ze gaat vaak tussen 18.15 en 18.45 naar bed afhankelijk van hoe de middagdut ging. Ze doet er soms heel lang over 30-40 min. Misschien dan toch te vroeg? Ze is alleen zo moe, rekken lijkt me niet zinvol. Ze slaapt volledig zelf in en door. We gaan eigenlijk nooit heen, dit werkt alleen maar averechts. Om 4.30 laten we haar ook met rust, pas na 6en eruit. Maar goed, we horen haar wel en ze is wel heel moe.
Eten gaat super. Eet met de pot mee (vers en gezond), heel bord avondeten en ze drinkt water. Ze praat heel veel voor haar leeftijd en ze loopt nu aan een handje buiten. Ze kan los lopen, maar kruipen blijft favoriet.
Heeft iemand de gouden tip?🙈