8 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb maat 50, 3 rompertjes gekocht vd prenatale en Hema. En maat 56 nu 6 stuks van hema/ henm.
4 jaar geleden
Koop vooral niet te dure rompertjes en niet te veel. Wij hadden bij mijn eerste 3 korte mouwrompers (vorig jaar zomer) maat 50/56 en stuk of 5 langemouw rompers. Die waren vd hema, voordelig en die bamboestof is heerlijk. Je krijgt waarschijnlijk ook heel veel cadeau en ze zijn er wrs snel uitgegroeid. Mijn eerste kon 1 week maat 50 aan en 1 maand maat 56. Een groot deel van haar kleertjes heeft ze toen maar 1 of geen 茅茅n keer aangehad. Het is wel leuk om in het pakje wat je kleintje aan krijgt na de geboorte wat meer te investeren.
H&m heeft ook fijne kleding en best voordelig.
Voor de winter lijkt me dat je alleen lange mouwenrompertjes hoeft aan te schaffen in de kleine maatjes.
4 jaar geleden
Persoonlijk hier lange mouw rompertjes bij ons zoontje bijna nooit gebruikt; nou is hij in de zomer geboren, met 35+ graden in zijn eerste weken, dus daar sowieso geen directe nood aan de man, maar ook later vond ik lange mouw rompertjes eigenlijk maar lastig wanneer je er ook nog een shirtje/truitje overheen wilt doen. Dubbele stof over zo鈥檔 armpje; zit stroef, niet fijn.
Natuurlijk enkel persoonlijk, en met nu een uitgerekende datum in hartje winter zal ik er ook een paar gaan kopen, maar ik heb het idee dat korte mouw rompertjes en dan lange mouw shirt en/of vestje ons beter past鈽猴笍
4 jaar geleden
Hema en zeeman de bio cotton, vind ik erg fijn馃槉
In het begin lange mouwen, voor de warmte die een pasgeboren nog slecht vasthoud. (Ligt ook aan het seizoen, mijn 1e is van augustus en toen was het 37graden馃お) 2de eind december verwacht dus nu wat meer lang nodig.
Ik vond die met knoopjes aan de zijkant fijn voor de eerste weken, maat 50 heb ik nog veel gebruikt. (Mijn eerste was 49cm bij de geboorte)
Je wisselt bijna dagelijks en een ongelukje kan ook zo gebeuren dus ik had er 4 van 50 en 4 van 56. (Ligt ook eraan hoevaak je wast)
4 jaar geleden
Ik vind de overslagrompers erg prettig in de eerste maanden. Die van de Pr茅natal had ik en uit een 2-de hands winkel 1 of ander Frans merk.
Daarna die van de zeeman en de HEMA. Gewoon lekker de standaard.
Korte mouwen gebruik ik voornamelijk maar soms ook (in de winter) die met lange mouwen en dan een t-shirt of jurkje (meisje) er overheen.
Lange mouwromper en dan een trui is zoals de meeste zeggen niet aan te raden. Het is een gedoe met aantrekken en lijkt me ook niet lekker zitten.