9 Reacties

3 jaar geleden
Ons is geadviseerd het helemaal niet te doen. Want die ene keer dat het mis gaat ben je te laat. Die van ons ligt dus al maanden ongebruikt in de kast helaas. Later maar een mooi leeshoekje met kussens van maken als ze groter is.

3 jaar geleden
Wij hebben hem nog wel hangen, onze dochter is 5,5 maand. Maar alleen omdat zij nog in de puckababy mini ligt met haar armpjes er nog in. Als haar armen eruit gaan, gaat het hemeltje er ook vanaf. Het is niet veilig ivm het grijpen naar het hemeltje.

3 jaar geleden
Bij mijn eerste kindje heeft het hemeltje bijna een jaar boven het bedje gehangen. Niks mis mee!! Gewoon doen wat goed voelt !

3 jaar geleden
Reactie op MamaVanFeline
Bij mijn eerste kindje heeft het hemeltje bijna een jaar boven het bedje ge ...
Weet ik niet of daar niks mis mee is. Het hoeft niet, maar ik heb het 10 jaar geleden mee gemaakt met mijn zoontje waarbij ook gezegd werd dat ik het hemeltje prima kon laten hangen… hij had het voor elkaar gekregen om door de spijlen heen het hemeltje te pakken en zo is een groot gedeelte van het hemeltje in zijn bedje gekomen. Ik vind die dingen levensgevaarlijk en heb ze bij mijn andere kinderen nooit meer gehad. Voor je het week steken die handjes door de spijlen vh bedje (als je een spijlen bed hebt) en trekken ze het erdoor heen

3 jaar geleden
Mee eens. Dit is geen kwestie van je gevoel volgen, maar een kwestie van veiligheid. Ook al ziet het er zo leuk uit 🙃

3 jaar geleden
Update: Het hemeltje is weg want er gaan nu met regelmaat handjes door de spijlen🙈 ziet er wel echt kaal uit nu.....

3 jaar geleden
Hier ligt dochter van 5,5 maand nog in de wieg naast ons bed. Heb t hemeltje nu weggehaald want ze pakte t inderdaad haar wieg in o.0 wel kaal zo