8 Reacties
3 jaar geleden
Een maandje geleden ongeveer. Mijn zoontje ging steeds meer over de rand heen hangen of begon te jammeren in de wagen. Nu omgedraaid en is dat over. Eerder ook een keer geprobeerd maar toen was het paniek als hij stil stond omdat hij mij niet zag. Dus ik zou gewoon zeggen. Probeer het uit ☺️ als hij moe is draai ik hem nog wel naar mij anders valt hij slecht in slaap in de wagen.
3 jaar geleden
Mijn zoontje zit al aantal maanden omgedraaid. Is toch veel leuker dan de hele tijd naar papa en mama kijken die heeft die nu wel gezien. De wereld om hem heen is veel interessanter. We merkten dat hij de kinderwagen niet zo leuk meer vond en hebben hem toen omgedraaid en alles was weer prima. Als hij moe is en moet slapen in de wagen bijv bij een dagje uit draaien we hem wel om zodat het iets meer rust geeft
3 jaar geleden
Mijn zoontje zit sinds 8 maanden omgedraaid. Soms draai ik hem weer naar mezelf toe, wanneer hij bijvoorbeeld ziekjes is en ik hem wil kunnen zien
3 jaar geleden
Zaterdag gedaan nadat we in de stad liepen en hij het wel zat was om hele tijd naar ons te kijken 🙈 toen merkte we dat hij het toch wel veeeel leuker vind en hele tijd zit te wijzen naar van alles. Maarja mama vindt het niet zo leuk 😂
Op maandag lopen we altijd naar de supermarkt op ons gemakje 30-45 min weg en vaak halverwege begon hij dan ook te jammeren, nu ook niet meer… Dus denk dat we het zo maar moeten houden 🥺
3 jaar geleden
Af en toe draai ik mijn dochter haar zit om voor het eerst was met 13 maanden kon ze kijken naar de dieren.
We hebben nu ook een buggy voor het gemak maar is meer voor op vakantie.
Maar mijn dochter interesseert het niet zo hoe ze zit