5 Reacties
3 jaar geleden
Wij wachten meestal even af. Als ze het red tot de volgende voeding dan zal ze zich echt niet lekker voelen en als ze eerder komt krijgt ze uiteraard eerder (maar bieden wij geen hele fles aan ivm herhaling van spugen).
Wij hebben dit nu al 2x een week lang gehad (buikgriep)
En gisteren na een klein beetje pindakaas heeft ze letterlijk haar hele maaginhoud van 3 dagen geleegd geloof ik. Lijkt ze zelf ook wel heel erg van geschrokken want echt flessen leegdrinken doet ze ook niet meer.
Ik zou even kijken hoe ze zich voelt en misschien niet een hele fles aanbieden. Als ze ziek is dan zal het zich gaan herhalen, is ook zo sneu 馃槉
3 jaar geleden
Reactie op Anoniem10
Wij wachten meestal even af. Als ze het red tot de volgende voeding dan zal ...
Oeh dat is niet fijn zeg.. Heb haar uiteindelijk na een uurtje een klein beetje aangeboden en toen viel ze in slaap tijdens. Vannacht werd ze wel wakker en wilde ook drinken. Maar dat vond ik niet gek. Is het een allergische reactie op pindakaas? Ik heb t ook al een paar keer aangeboden. Waarvan ze er ook 1x van moest spugen.
3 jaar geleden
Reactie op Cc85
Oeh dat is niet fijn zeg.. Heb haar uiteindelijk na een uurtje een klein be ...
Ja dat zou kunnen. Ik heb gelijk de huisarts gebeld en die adviseerde om gelijk te stoppen met pindakaas omdat ze een allergie kan ontwikkelen als ze na 1x al zo reageert. Wij mogen het pas met 1,5j weer gaan proberen.
Is het er verder ingebleven?