16 Reacties
4 jaar geleden
Ja ik ben nu ook 22 weken zwanger en nu zie je het ook echt met de dag dat je dikker word
4 jaar geleden
25 weken en mijn eerste 2 kilo’s zijn er juist aan. Wat ik raar vond want ik ben zelf wat aan de zwaardere kant en dacht dat ik daardoor veel meer ging aankomen. Mn buik is al hellemaal mooi rond
4 jaar geleden
Same.. Bijna 23 weken en het loopt nu sneller op. Baarmoeder wordt groter, baby wordt groter, meer vruchtwater.. alles bij elkaar gaat meer wegen! Ik was tot nu toe een kleine 4 kilo aangekomen.
4 jaar geleden
Ik kwam in begin veel aan, maar in week 24-25 zelfs een kilo afgevallen. Denk dat ik al mn nodige reserves (12kg) er in de eerste 20 weken aan heb gegeten toen ik at voor een elftal (zoveel trek!! 🤣). Ben nu wel actiever op aanraden van vk, dus iedere dag uur wandelen, vaker de deur uit en ik heb minder trek.. oh en buik en borsten groeien alsnog gezellig door!
4 jaar geleden
Ik kwam in begin veel aan, maar in week 24-25 zelfs een kilo afgevallen. Denk dat ik al mn nodige reserves (12kg) er in de eerste 20 weken aan heb gegeten toen ik at voor een elftal (zoveel trek!! 🤣). Ben nu wel actiever op aanraden van vk, dus iedere dag uur wandelen, vaker de deur uit en ik heb minder trek.. oh en buik en borsten groeien alsnog gezellig door!
4 jaar geleden
Reactie op Maxim95
Wat komen jullie weinig aan 😁 ik ben 10 kg aangekomen en 21,5 w
Ik ook hoor! Zit met 24 weken op 10 kilo. Wel een redelijk laag startgewicht, had een bmi van 20 bij de start van de zwangerschap. Schijnt dat er dan meer bij komt 😁
4 jaar geleden
Ik ook hoor! Zit met 24 weken op 10 kilo. Wel een redelijk laag startgewich ...
BMI heeft er weinig met te maken. Denk dat het van heel veel factoren afhangt. Je "mag" wel meer bijkomen dan een persoon met een hoger bmi. Ik dacht tot de 17 kilo dat het gezond is.
Mijn BMI is 19 en zit nu op + 4.9kilo. 25w5d.
Bij mijn zoontje was ik in totaal 6,5 kilo bijgekomen.(maar wel overgegeven tot week 34.😬)
4 jaar geleden
Ik ben 24 weken en zit ook al aan de 10 kilo. Woog voor mijn zwangerschap 56 en nu zit ik op 66 kilo. Probeer wel normaal te eten maar een extra koekje gaat er nu wel in!
4 jaar geleden
Ik ben nu 21 weken en al 14 kilo aangekomen. Ik woog 53 en nu 67 kilo. Ik was altijd een sprietje ook al at ik alles wat ik wou, en nu komen de kilo's er wel snel bij.
Voornamelijk mijn benen en billen zijn flink aangekomen 🤭
Het maakt mij niks uit, ik denk dat ik dat extra vet hard nodig heb straks met geven van borstvoeding. Ik eet gezond maar snoep ook tussendoor en beweeg ook nog steeds veel.
Ik las dat je met een laag startgewicht ook meer aankomt 🤷 ik voel me verder goed en gezond dus maak me niet zo druk 😁
4 jaar geleden
In het begin van de zwangerschap ben ik iets van 4kg afgevallen en dat gewicht blijft een beetje gelijk. De ene week lijkt t bijna 1kg meer en de andere week is het weer terug hetzelfde. Nu moet ik wel zeggen dat ik al wat zwaarder ben (woog 84kg in t begin, vanmorgen nog gewogen en woog ik 80,1) heb wel al een buik en je ziet t ook heel goed. Ben nu 21+3. Had verwacht dat ik toch wel meer zou aankomen ipv minder dan t “startgewicht” wat ik in t begin had. 🤔