6 Reacties
3 jaar geleden
2 boterhammen. Lunch en avondeten omruilen op de dagen dat hij op de opvang is.
3 jaar geleden
Bij onze opvang eten ze 's middags warm. Dus 's avonds thuis gewoon een boterham. Ik zou gewoon een boterham geven. Of yoghurt met fruit of muesli kan ook.
3 jaar geleden
Hier eten beide kids tussen de middag warm en rond 1630 boterham(men) bij de opvang. Wij eten zelf om 1730. Wij eten altijd 'makkelijk' op die twee dagen. Krieltjes met groente en wat vlees. Kids krijgen dan wat krieltjes en wat groente op hun bord (veeeeeel minder als normaal, maar ze gaan we mee aan tafel). Ze mogen zelf beslissen of ze willen eten of niet. De jongste eet meestal alles op, de oudste eet vaak niet veel of niks. Ook prima 😊
3 jaar geleden
Hier ook zo maar geef hem savonds ook gewoon warm eten - soms wel iets simpeler omdat we dan dan ook later thuis zijn ivm mijn werk maar zorg wel altijd dat er iets (relatiefs) gezonds is.. soms heeft hij zelf geen trek of geen zin in warm eten en dan geef ik hem gewoon yogurt, fruit, knijpfruitjes of broodjes oid.. maar denk dat het uiteindelijk niet veel uitmaakt wat je doet! Als het allemaal maar een beetje in balans is en ze de goede dingen binnen krijgen!