6 Reacties

4 jaar geleden

Dit klinkt heel erg als wij het doen. Wij wassen elke twee dagen. Koude voorwas met Klok poeder. Daarna 40 graden katoen programma met Klok poeder. Ik weet niet precies hoeveel. En daarna drogen op het droogrek.

4 jaar geleden

Neutral wast niet zo schoon helaas... ik gebruik omo poeder voor kleur en dan gedoseerd voor de vuilste was. En bij het koud voorspoelen doe ik een schepje blauwe biotex. Gaat nu al tweeënhalf jaar goed:)

4 jaar geleden

Ik heb geen ervaring met neutral voor de luiers, maar lees vaak dat die niet sterk genoeg is. Wij wassen daarom met Klok en dat gaat heel goed. Ook mag je doseren voor vuile was in plaats van ‘normale vuilgraad’. Luierwas is immers zo ongeveer de vieste was die je kunt hebben 😄. Hoe lang duurt je 60 graden programma?

4 jaar geleden

Ik heb geen ervaring met neutral voor de luiers, maar lees vaak dat die nie ...
Ik ga klok proberen! Ik deed normaal bevuild, omdat ik ook in de voorwas wat wasmiddel doe en ik bang was teveel te gebruiken 😅 want dat is dan ook weer slecht voor de luiers. Wasprogramma (zonder de voorwas) duurt iets meer dan 2,5 uur.

4 jaar geleden

Reactie op Fleup

Ik ga klok proberen! Ik deed normaal bevuild, omdat ik ook in de voorwas w ...
Dan lijkt het me verder prima! Maar klopt, te veel is ook niet goed. Misschien net iets meer proberen en dan kijken of het helpt? Maar misschien dat ander wasmiddel al voldoende is. Succes!