19 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Mwdegroot
Rennie wondermiddel !
Heb ik niet in huis liggen
3 jaar geleden
Ik moet wachten tot morgen het is gwn 'u voor de avond door te komen tegen maagzuur
3 jaar geleden
Reactie op Mwdegroot
Lepel havermout vlokken nemen dan
Heb ik ook ni
3 jaar geleden
Reactie op Hanan_02
Vla helpt soms ook
Had daar juist vanille puddig vast voe te zelf te maken
3 jaar geleden
Ik heb vaak gehoord dat antagel heel erg helpt, is gewoon bij de drogist te verkrijgen
3 jaar geleden
Citroensnoepjes helpen bij mij elke keer heel goed of citroenwater of radler 0.0 citroen :). Rennies en gaviscon helpen maar tijdelijk (en antagel denk ik ook. Het is namelijk zo dat de hormonen in jouw lichaam zeggen dat jouw pH te basisch is waardoor er meer zuur wordt aangemaakt en je last krijgt van maagzuur. Een rennie, gaviscon of antagel neutraliseren dit, maar de hormonen zeggen vervolgens nog meer dat de pH niet zuur genoeg is waardoor je nog meer maagzuur krijgt. Op den duur slik je rennie na rennie en helpt het eigenlijk niet meer (heb er al eens iemand geweten die bijna een pakje per dag gebruikte om de dag door te komen). Met een zuur snoepje pf sapje maak je automatisch jouw pH zuurder, waardoor het lichaam niet meer zuur gaat aanmaken en het produceren van maagzuur stopt op dat moment en je er dus geen last meer van hebt. Succes ermee in ieder geval!
3 dagen geleden
Ik heb dit bij mijn 3zwangerschappen. 'Smorgens voor het eten pantomed en door de dag als het toch doorkomt. Gaviscon antizuur, antireflux. En is nu heel goed onder controle