30 Reacties

4 jaar geleden

Ik liep al tegen hetzelfde aan! Vies is dat zuurbranden! Ik hou het nu bij ice tea green en water. Beetje saai wordt het wel 😅

4 jaar geleden

Rivella/ginger ale/ginger beer/kambucha/tonic/spa rood met een smaakje. Vond het ook lastig wat te vinden, succes!

4 jaar geleden

Ik heb ook last van maagzuur, avond vooral. Vind bruisend water dan ook echt smerig. Dus k moet toegeven dat ik echt alleen maar frisdrank met prik drink in de avond🙈

4 jaar geleden

Hoi! Ik drink zelf vooral limonade, kan je lekker mee afwisselen in smaken haha. Moet natuurlijk wel je ding zijn 😋

4 jaar geleden

Ik liep al tegen hetzelfde aan! Vies is dat zuurbranden! Ik hou het nu bij ...
Oja ice tea green is nog wel een goeie!

4 jaar geleden

ICE tea green zero en rivella hier ook last van extreme maagzuur

4 jaar geleden

Cola (ja i know slecht) Rivella Cristal clear Water met citroen Chocomelk ICE tea

4 jaar geleden

Fentimans Rose lemonade!

4 jaar geleden

Ice tea, taxi, warme melk, radler 0.0%

4 jaar geleden

Pepsi zero. Yes i know, wordt afgeraden maar ik drink het m'n hele zwangerschap al 2 a 3 glazen per dag. Eerst hielp het perfect tegen de misselijkheid en braken. En nu bij het maagzuur. (29+5 weken) behalve water drink ik verder niks anders aan cafeïne-dranken dus prima.

4 jaar geleden

Ik drink regelmatig kinderchampagne wel alleen savonds en meestal alleen in het weekend. Als je graag kriek dronk kan je de 0,0 ook eens properen.

4 jaar geleden

Lowlander wit 0.0 (0%witbier) Heineken 0.0 (alcoholvrij bier) Roosvicee Ice tea green Alle soorten smaakjes thee Water met citroen of limoen of als ik fruit over heb dan gooi ik dat erin. (Ik heb zo'n beker waardoor het fruit alleen de smaak afgeeft en je niet alle velletjes steeds meedrinkt) Heeeeel soms bitterlemon zero Melk En straks met oudjaar en kerst Jip en Janneke champagne ;-)

4 jaar geleden

Je hebt ook veel lekkere 0.0 IPA biertjes, wel met koolzuur maar niet zoveel als in cola dus voor af en toe op de bank kan dat best

4 jaar geleden

Ginger ale en ginger beer vind ik echt een aanrader. Ook veel last van maagzuur, maar met deze drankjes niet!

4 jaar geleden

7up af en toe een glaasje helpt bij mij wel goed maar dan wel de zero variant. Alle soorten fruitsapjes kan ik beter laten

4 jaar geleden

Kombucha ginger Zelf gemaakte icetea (lekkere groene thee in koud water laten trekken in de koelkast, geen suiker nodig) Decaf koffie met melk (ijskoffie dus) uit de koelkast (beter dan koolzuur, maar valt niet altijd goed). Alcohol vrije gin (ja dat bestaat! Bij G&g) cocktail. Bv met komkommer, water/soda en ijs. Alcoholvrije wijn, de wat duurdere. Maar dat is niet mn beste optie.

4 jaar geleden

Ik drink vooral radlr en Leffe blond 0,0. Maar ook ik had een tijd veel last van maagzuur. Een glas melk werkt echt geweldig hiertegen. Ik was er ook sceptisch over maar geloof mij, works like a charm

4 jaar geleden

Crodino met beetje spa rood en schijfje sinaasappel. Wil je het nog feestelijker maken, doe er dan nog alcoholvrije Prosecco doorheen (krijg je een alcoholvrije aperol spritz) Er is ook een 0.0% perencider, die lekker verfrissend is, maar je niet het idee geeft alleen maar limo te drinken. (Ga ik nog even inslaan voor de feestdagen) Alcoholvrije gin is inderdaad een goeie, die met sinaasappel/citrus is hier favoriet. En verder thee, heel veel thee.

4 jaar geleden

Thee Sinaasappelsap Icetea Green Pepsi Max, zero caffeine

4 jaar geleden

Oh en melk!