20 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben hier krijtjes van ikea, maar die van Bruynzeel zijn wel 10x fijner. Overigens zijn de woodies van stabilo ook heel fijn!

één jaar geleden

Potlood en (vet)krijt zijn beter dan stiften voor de ontwikkeling omdat ze meer weerstand geven, mocht je dat nog een belangrijk argument vinden ☺️. Ik heb oa de ergonomische van Djeco https://www.ilovespeelgoed.nl/product/djeco-peuterpotloden-8st.html?seakeyword=&gclid=EAIaIQobChMI36uJrLOvggMVFtB3Ch3RPgyAEAQYASABEgJn8fD_BwE

één jaar geleden

Reactie op ynskje

Potlood en (vet)krijt zijn beter dan stiften voor de ontwikkeling omdat ze ...
Dat wist ik niet, wel handig om dat ook mee te nemen in mijn zoektocht inderdaad, thanks 😄

één jaar geleden

Reactie op xCriista

Wij hebben hier krijtjes van ikea, maar die van Bruynzeel zijn wel 10x fijn ...
Thanks! Ga eens kijken.

één jaar geleden

Van datzelfde merk heb je ook dikke kleurpotloden. Werken ideaal bij ons

één jaar geleden

Ik heb kleurpotloden van ses my first krijg je makkelijk overal uit zonder moeite

één jaar geleden

Dikke potloden van de Hema

één jaar geleden

Hier gebruiken we de uitwasbare stiften van de Action. Wel natuurlijk met onze toezicht 😉 Gaat redelijk goed weer van de handjes af... Vetkrijtjes eet ons zoontje op 🤦🏻‍♀️ en potloden vind hij niks aan omdat het waarschijnlijk niet zo goed zichtbaar is als stift...

één jaar geleden

Wij gebruiken wasbare stiften van de Hema en wasco op basis van bijenwas. Met name de bijenwasco werkt prima! Het is niet giftig als t in de mond komt

één jaar geleden

Reactie op Pluis88

Wij gebruiken wasbare stiften van de Hema en wasco op basis van bijenwas. ...
https://www.bol.com/nl/p/bijenwas-blokkrijtjes-12-kleuren/9200000074120768?referrer=socialshare_pdp_androidapp

één jaar geleden

Wij gebruiken alleen nog maar potloden😅

één jaar geleden

Ik heb de dikke kleurpotloden van Hema. Nog even geen viltstiften.

één jaar geleden

Waskrijt van de intertoys voor 4 euro

één jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties. Keuze genoeg 🤗👏

één jaar geleden

De stiften van de ikea gaan heel makkelijk uit kleding en van de huid af. Wel met toezicht hoor, van je muur zal je het niet afkrijgen denk ik haha..

één jaar geleden

Stabilo woodies 3 in 1 zijn top

één jaar geleden

Van dat merk kleurpotloden en krijt werkt hier prima. Ook makkelijk van tafel en muur te verwijderen 😅

één jaar geleden

Ik heb vandaag een aantal dingen bij de Hema gekocht. Dikke potloden, vingerkrijt, klei, waterkleurboekje. Ik ben benieuwd!

één jaar geleden

Wij hebben alles van SES, my first. Kleurpotloden, verf, stiften, krijtjes. Bevalt goed!

één jaar geleden

Playon Crayon! De oudste kleurt en de jongste is zeer geconcentreerd aan het stapelen :). Ideaal om ze samen mee aan tafel te zetten!