36 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op khadijahammaoui
Hey dat komt door de feestdagen
Vreemd aangezien vrijdag geen feestdag was en maandag ook niet ? Hier zat ik ook aan te denken maar oudjaarsdag is geen feestdag waar je normaalgesproken een vrije dag voor krijgt en 3 januari ook niet 🤷🏼♀️. Als dit hun excuus is dan is het wel zwakjes.
4 jaar geleden
Reactie op Sjakie88
Vreemd aangezien vrijdag geen feestdag was en maandag ook niet ? Hier zat ...
Als een feestdag in het weekend valt, nemen velen hun feestdag toch gewoon op een andere dag meestal? Heeft iedereen toch recht op.
4 jaar geleden
Reactie op fleetwoodmam
Als een feestdag in het weekend valt, nemen velen hun feestdag toch gewoon ...
Beetje vreemd aangezien de normale mens gewoon werkt op dit soort dagen. Als kerst in het weekeind valt heb je gewoon pech is dat geen extra dag. Sterker nog ik heb zelf kerst altijd gewoon moeten werken.
Daarbij is hier geen aankondiging gemaakt. Behoorlijk vervelend als je dit niet weet. Normaal krijg je elke maand je loon. Nu moet dat opeens wekelijks en dan doen ze dat niet op tijd. Dit terwijl het bedrag niet verandert dus dit is iets wat al ingepland zou kunnen zijn.
Het is nogal vreemd om te pretenderen dat iedereen daarvan op de hoogte zou moeten zijn. Maar goed een overheidsinstantie is meestal slecht geregeld. Dus ik ben niet verrast.
4 jaar geleden
Wazo krijg je werk toch gewoon uitbetaald van het uwv? en je krijgt toch gewoon je salaris zoals normaal?
4 jaar geleden
Komt inderdaad door de feestdagen heb langere tijd in de ziektewet gezeten en toen was dit ook alleen het geval met de feestdagen normaal krijg je maandag of dinsdag een specificatie
4 jaar geleden
Reactie op Sjakie88
Niet als je werk je op de dag van ingang van jouw zwangerschapsverlof het c ...
Triest zat zeg dat werkgevers dat doen.. Nou lekke rgenieten van je baby straks! hopelijk vind je na je verlof snel wat anders
4 jaar geleden
Ik heb gister gewoon de melding gehad van de specificatie ook voor de wazo via het uwv.
Bij mij duurt het meestal wat langer bij de bank.
En heb ik uiterlijk woensdag mijn geld.
Vorige week was dit ook zo.
4 jaar geleden
Ik moet nog met terugwerkende kracht wazo krijgen, november al aangevraagd maar gisteren pas de goedkeuring gehad omdat ze mij elke keer het verkeerde aanvraagformulier hadden laten invullen dus ik ben ook benieuwd wanneer het komt.
4 jaar geleden
Reactie op Sjakie88
Beetje vreemd aangezien de normale mens gewoon werkt op dit soort dagen. Al ...
Veel ‘normale mensen’ hebben zit zo hoor. M’n moeder nam bv haar kerstdag op 27 december. 1 januari mag ze ook nog opnemen op een werkdag. Werkt niet voor de overheid hoor, is bediende 🤷🏻♀️ en dit is toch voor velen de regeling.