16 Reacties

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️ wij zijn er precies wat door aan 't komen :)

3 jaar geleden

Hier momenteel ook! Zoontje is 28e 7 maanden oud. Het gaat de hele dag door met jengelen en huilen vanuit het niets 🥲 Begin zo aan mezelf te twijfelen of ik het wel goed doe 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Meisje91

Hier momenteel ook! Zoontje is 28e 7 maanden oud. Het gaat de hele dag door ...
Ellende he.. hier lijkt het nu weer ietsje beter te worden. Je doet het goed💛 het is soms gewoon echt lastig

3 jaar geleden

Reactie op Peanut91

Ellende he.. hier lijkt het nu weer ietsje beter te worden. Je doet het goe ...
Hoe lang heeft het geduurd? Hier gaat het allemaal dubbelop; 6e tandje in een maand tijd, de zesde ziekte en deze ellendige weken 😅

3 jaar geleden

Reactie op Meisje91

Hoe lang heeft het geduurd? Hier gaat het allemaal dubbelop; 6e tandje in e ...
Ah, heftig ook alles tegelijk! Hopelijk knapt hij snel op! Hier nog geen tandje te bekennen, maar net wel weer veeeeeeel kwijlen en alles in d'r mond(en noem me gek, maar ik dacht boven in een hoek een begin te zien van een tandje..daar stopt ze ook steeds alles in d'r mond). Maar haar gedrag heeft hier uiteindelijk zo een 6 dagen geduurd. Soms nog even een klein momentje nu, maar dat kan natuurlijk altijd

3 jaar geleden

Oh hier ook! Dankzij jouw berichtje kom ik erachter wat het is! Ik zeg al de hele week tegen mijn man, ik vind dat ze meer moppert maar ik weet niet waarom. Ze heeft geen honger, luier is okay, temperatuur is okay, etc. Maar ze blijft maar mopperen... En ze heeft nu bijna 2 weken extra honger ook. En nu open ik de Oei Ik Groei-app nav jouw berichtje en zie ik dat ze idd in een 'rode fase' zit! En daar hoort precies dit bij! Ik vind het nog steeds zo bizar dat het zo goed klopt... 'Vroegah' wisten ze deze dingen allemaal niet, hadden ze geen apps en dergelijke. Nu weten wij het, door alle onderzoeken en techniek. Zo bijzonder!

3 jaar geleden

Ah hier hetzelfde, de 30e is ze 7 maand! Ik zat ook echt te bedenken waar ze nou last van kon hebben.. Heel tevreden meisje, huilt bijna nooit en nu al een paar dagen word ze elke keer huilend wakker en blijft ze het eerste half uur chagrijnig/huilerig. Ook snachts 3/4x wakker 🥱😴 gelukkig valt ze na even troosten wel weer snel in slaap. Groentehap wil ze ook al een weekje niet meer, houdt haar lippen stijf op elkaar en als er wel wat in haar mond komt, spuugt ze t gewoon uit..😂 Fijn om wat herkenning te lezen!! Het is een fase, succes dames😂😊

3 jaar geleden

Hier ook 😅 en ik heb de oei ik groei app. Pas als ik denk wat is er met hem aan de hand kijk ik op de app of ze er toevallig iets over zeggen en meestal klopt het! Ik zal wat screenshots delen van wat ze daar zeggen. Mink is nu 7,5 maand maar de app gaat uit van je uitgerekende datum. Ik was 25-1 uitgerekend. En ben 12 januari bevallen

3 jaar geleden

😊

3 jaar geleden

😊

3 jaar geleden

😊

3 jaar geleden

😊

3 jaar geleden

Reactie op BabyB2-22

Ah hier hetzelfde, de 30e is ze 7 maand! Ik zat ook echt te bedenken waar z ...
Klinkt zoooo herkenbaar! Het "ik eet lekker niet"' lijkt alleen over te zijn gegaan in een gigantische hongerklop die niet over gaat. Niks voor ons meisje, kleine eter gewoonlijk. Ze huilde zelfs nadat haar portie eten op was (220 gram had k nog ingevroren liggen)...

3 jaar geleden

Reactie op liindaaa2021

Hier ook 😅 en ik heb de oei ik groei app. Pas als ik denk wat is er met he ...
Dank je wel voor het delen!!

3 jaar geleden

Hier ook een mopperkontje van bijna 7 maanden! Volgens de oei ik groei app zou hij al uit de 3 H's zijn, maar dat is gebaseerd op de uitgerekende datum(21-1). Hij is 2 weken later geboren(4-2) en ik heb het idee dat vanuit die berekening het beter klopt. Hier kan meneertje zich ook slecht vermaken. De hele dag maakt hij van die jammerende geluidjes. Constant miepen en jammeren. Herkennen jullie dat ook? Tijdens het eten ook ineens huilen. Hij heeft ook wel momenten dat hij vrolijk is en even zelf speelt, maar dat is in verhouding met een tijdje terug een stuk minder. Het lijkt de ene dag ook erger dan de andere. Ik merk dat ik ook herkenning zoek haha. Is het weer zo'n fase, of misschien ook tandjes? Hij is nooit zo mopperig geweest.

3 jaar geleden

Hier ook! Dochtertje wordt 4 sept 7 maanden. Is een enorm verschil!