7 Reacties
4 jaar geleden
Ik persoonlijk zou me er niet lekker bij voelen, je weet al niet in welke staat je bent tegen die tijd en helemaal op een eiland lijkt me dat niet ideaal. Maar het kan natuurlijk hartstikke goed gaan dus dit is alleen een gevoel!
4 jaar geleden
Ik zelf zou gaan. Ik ben niet zo van de scenario's; wat als. Juist nog even lekker genieten. 馃槉
4 jaar geleden
Als er echt nood aan de man is word je met een reddingsboot of helikopter overgebracht en ben je vrij snel aan de overkant.
Als je verder geen medisch risico bent ofzo zou je dit natuurlijk kunnen overwegen.
Dan wel in je achterhoofd houdende dat je in een vreemd ziekenhuis terecht komt als er iets gebeurd.
Mij is het met 28 weken al afgeraden op vakantie te gaan.
Maar ik ben dan ook een heel hoog medisch risico en er kunnen grote fouten gemaakt worden met al mijn allergie毛n en alles.
Persoonlijk zou ik als ik jou was de beslissing pas op het laatste moment maken.
Gezien dat je niet weet hoe je jezelf voelt tegen die tijd.
Er kan nog een hoop veranderen komende weken.
Misschien anders ook even bespreken met je verloskundige?
4 jaar geleden
Het had niet zoveel gescheeld of mijn vader was niet levend ter wereld gekomen tijdens een bevalling op Terschelling. Dankzij een Duitse toeriste is de bevalling toch gelukt. Ik ben naar haar vernoemd :) tegenwoordig heeft niemand meer als geboorteplaats Terschelling want je mag er niet bevallen. De heli of speedboot brengt je naar het MCL. Met 35 weken zou ik t gewoon doen :) en ga dan eens bij t wrakkennuseum kijken :)
4 jaar geleden
Ik zou het risico niet nemen maar iedereen voelt zich er weer anders bij!