15 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben wel een aerosleep. Mijn dochter is ook een echte buikslaper. Ik ben er matig te vreden over. Vind dat er veel stof op de matrasbeschermer blijft liggen. Nu ik weet dat ze een buikslaper is vind ik het wel een fijn idee dat ze dit matras heeft. Al was de kraamverzorgster er minder te spreken over. Die gooide het op marketing.

3 jaar geleden

Het gaat ook vaak om rebreathing. Ze kunnen soort van ademen door de topper, maar als ze in de nacht met het gezicht in het matras liggen en ze draaien niet zelf terug, zit je als nog met rebreathing. Niet alle lucht kan weg door de topper en komt echt wel deels weer terug. Adem zelf maar eens in zo’n topper… Ook moet je wel echt het hoeslaken hebben van aerosleep. Wij hebben dit nooit gekocht en nooit nodig gehad. Hij slaapt nu af en toe op zijn buik doordat hij zelf rolt. Hij legt zijn hoofdje nu zelf opzij. Als hij het beu is laat hij zich horen en soms rolt hij zelf terug.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Vanaf dat ons zoontje zo'n 4,5 maand is, is het een buikslaper geworden. Wij hebben een normaal matras en gaat al 1,5 maand prima😁

3 jaar geleden

Helemaal fan van! Vooral omdat ons meisje een zweetbeest is 🤣 verlucht super goed waardoor ze niet in een nat plasje zweet moet liggen!

3 jaar geleden

Ik heb eentje gekocht van de IKEA, stuk goedkoper en ben er erg blij mee

3 jaar geleden

Wij hebben een matras van de Ikea. Met een Aerosleep topper en hoeslaken. Sinds 2 weken slaapt hij soms op zijn buik dus toch wel veilig gevoel bij, ligt op eigen kamer.

3 jaar geleden

Wij hebben hem wel, ik vind het een fijn idee omdat onze dochter regelmatig op haar buik slaapt en zorgt ook fijn voor verkoeling met deze temperaturen. Veel geven aan dat het niet nodig is, maar ik ben blij dat we hem hebben.

3 jaar geleden

Reactie op Manoe13

Ik heb de Ikea Himlavalv omdat deze als beste is getest door de Consumenten ...
Het gaat ook vooral om de topper en niet om het matras zelf. Je zou de topper los kunnen kopen. Die kan je op elk gewenst matras leggen als je liever een ikea Matras wil.

3 jaar geleden

Niet. Het zou geen meerwaarde hebben als ze echt met hun neus in het matras liggen. En is duur. Wij hebben deze van de ikea. Ademend en vooral ivm het zweten. En het is wasbaar. Dus bij spugen en plassen kun je gewoon het complete matras onder de douche spoelen. Ik vind dit meer het geld waard als een aerosleep. https://www.ikea.com/nl/nl/p/himlavalv-3d-matras-voor-babybed-90321006/?gclsrc=aw.ds&gclid=CjwKCAjwwdWVBhA4EiwAjcYJEMq511TCNBTB594BhvnwxkMJJfPjp2ZmCoT3Q2RFpgOTp9IqP20TIhoCzAAQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Sowieso wel!! Ons zoontje slaapt op zn buik (opeens sinds hij kan draaien). Het aerosleepmatras met hoeslaken is echt DE uitvinding. Hij kan hier praktisch doorheen ademen. Ik las op internet de tip om je hoofd ertegen te houden en het werk echt. Je kunt echt door het matras heen ademen, dus als mensen zeggen dat het onzin is kan me dat echt frustreren want dat is het absoluut niet.

3 jaar geleden

Ik heb een babymatex aeroline topper. Scheelt veel met de prijs van de aerosleep.

3 jaar geleden

Wij hebben een gewoon matras met een aerosleep topper en aerosleep hoeslaken. Ik slaap een stuk beter daardoor!

3 jaar geleden

Het is niet nodig natuurlijk. Wij hebben zelf de topper van aerosleep in het ledikant liggen. Dat vond ik al genoeg 😊

3 jaar geleden

Ik ben voor! Echt veiliger met zo'n honingraat (mits je een fitted sheet gebruikt natuurlijk)