20 Reacties

4 jaar geleden

Ja zeker wel een jasje. Maar geen echte winterjas ofzo, dat is vaak veel te stug voor de hele kleintjes. Stoffen jasjes zijn heel fijn. Ik heb nog nooit gehoord dat ze een baby zonder jas alleen in een deken in de kinderwagen leggen bijvoorbeeld. Wel met van die outdoor pakken, bijvoorbeeld van die beren pakjes enzo. Misschien als het buiten heel heet is dat ze dan geen jas aanraden.. geen idee.

4 jaar geleden

Ik heb korte jasje gekocht en had een beren pak jasje..

4 jaar geleden

Hier geen speciaal jasje. We hebben een lekker warm teddy pakje waar we uiteraard gewoon een setje met romper onderdoen. Daar doen we nog een lekker dekentje over als we heb in de maxi cosi mee naar huis nemen uit het ziekenhuis. Zo’n jasje zit vaak alleen maar lastig voor die kleintjes.

4 jaar geleden

Ik heb geen jasje gekocht omdat je veel hoort en leest dat ze het helemaal niet fijn vinden. Aankleden vinden ze vaak al niks. Ik heb lekkere warme dekens laten maken en heb toevallig zo'n teddy pak gekregen zondag op mijn babyshower. En je kan ook nog een voetenzak in de wagen of maxi cosi doen zodat ze lekker warm liggen.

4 jaar geleden

Ik heb wel een jasje gekocht, maar wel echt een zachte. Lees hierboven dat baby's aankleden niet fijn vinden en daarom gekozen is voor een teddypak, maar dat lijkt mij aardig over een komen met een jasje

4 jaar geleden

Ik heb een voetenzak en dekentje en berenpakje zelf gehaald ondat een jasje in de maxicosi gevaarlijk schijn te zijn (in de auto)omdat ze dan niet goed vast zitten heb wel een jasje voor eventueel in de kinderwagen

4 jaar geleden

Ja heb het wel gekocht voor de zekerheid als we naar buiten gaan wandelen het is straks jan/Feb koudste maanden van het jaar

4 jaar geleden

Ik heb gekregen van mij schoonzus bij Hema een teddypak bruin lekker warm

4 jaar geleden

Ik heb een lekker wollen jasje gekocht van Engel Natur. Wel wat prijziger, maar bijv. via vinted wel tweedehands te scoren en weer goed door te verkopen. Wol is heel zacht en helpt heel goed de temperatuur te reguleren :)

4 jaar geleden

Wij hebben een lekker warm teddy pakje gekocht en een voetenzak. Ik ben een koukleum dus wil het zeker weten dat die kleine het dadelijk lekker warm heeft

4 jaar geleden

Wij hebben een berenpakje!

4 jaar geleden

Wij hebben een berenpakje!
Deze hebben wij ook maar dan in het wit!

4 jaar geleden

Van die engel jasjes schijnen heel fijn te zijn. Van wol. Heel dun maar toch warm en ademend.

4 jaar geleden

Ik had met m'n zoontje een jasje, maar dat vond ik altijd zo'n gepriegel met die armpjes... voor mn dochter heb ik nu een lekker warm berenpakkie gekocht

4 jaar geleden

Ik heb deze gekocht , als het goed is, is deze erg flexibel waardoor hij makkelijk aan te doen is 🤞 hij is van de z8

4 jaar geleden

Ik heb wel een jasje gekocht. Zeker vanwege het weer. Begin van het jaar is het meestal toch wel nattig. Als het lekker wandel weer is heb ik een berenpak

4 jaar geleden

Ik heb wel twee jasjes gekocht. Eentje maat 62 voor wat later en eentje maat 56. Tot hij deze past heb ik zo’n teddy pak dat helemaal gevoerd is vanbinnen, voor in de kinderwagen

4 jaar geleden

Berenpakjes ingeslagen (meerdere ja vond ze zoo schattig😍) lekkere warme voetenzak van cybex (special voor de winter) en warme dekentjes en natuurlijk mutsjes.

4 jaar geleden

Ik heb de eerste jasjes in maat 56. Maar het zijn meer dikke vestjes. Of teddy jasjes. Ik heb voor in de wandelwagen een deken van jollein waar je het kindje zo in “rolt” (dat konijenen ding) en voor in de maxi cosy een puck a baby go. Kind stikt de moord als je hem dan nog een jas aan trekt denk ik zo. En als het vriest heb ik geen zin om naar buiten te gaan hoor 😂. Ik zorg echt wel dat hij het niet koud krijgt. Maar een jasje kan ik niet eens vinden in van die kleine maten . Ook heb ik gelezen dat een jas gevaarlijk is in de maxi cosy.

4 jaar geleden

Ik heb een teddy jasje maat 50 gekocht bij de prenatal. Ook een dekentje bij me en een voetenzak. Dus koud kan de kleine het niet krijgen 🤣