4 Reacties

10 maanden geleden

Onze dochter was anderhalf toen het voor de eerste keer gedaan werd, ze sliep meteen door en was overdag nog vrolijker dan ze altijd al was en minder vaak ziek. Met tweeënhalf nog een keer buisjes en neusamandel en met 6 jaar ook keelamandelen en sindsdien is ze eigenlijk nooit meer ziek.

10 maanden geleden

Hier is nu bewust gekozen om de keelamandelen nog niet te verwijderen omdat ze nu nog ‘te klein’ zijn. Wel neusamandelen en buisjes gekregen toen ons zoontje net 2 was geworden (1 maand geleden). Daarop volgend heel ziek geworden met weer een oorontsteking hoewel nu dus met buisjes. De kno arts heeft met ons een vervolg afspraak gemaakt voor over 4 maanden om dan te bespreken hoe het gaat. Is hij dan nog erg vaak ziek (hoge luchtweg infectie) dan zullen we misschien toch moeten overwegen om de keelamandelen alsnog te laten weghalen. Wij zijn al bijna een jaar aan het sukkelen met antibiotica kuren en dikke oor/keelontstekingen. Eten is inderdaad een behoorlijk ding tijdens die periodes maar ons zoontje blijft ook erg kwijlen door aldoor een verstopte neus en praat slecht. We hopen dat de dingen vanaf nu beter zullen gaan. Veel succes 🍀, ik zou persoonlijk kiezen wat voor jullie dochtertjes het beste lijkt te zijn. Is ze zo vaak ziek en takelt ze enorm af dan is dit wel iets om serieus te overwegen.

10 maanden geleden

Reactie op babykamer

Hier is nu bewust gekozen om de keelamandelen nog niet te verwijderen omdat ...
Ahhhw wat naar zeg voor jullie zoontje en uiteindelijk ook voor jullie . Zo zielig als ze zo ziek zijn . Onze dochter kwijlt soms inderdaad ook enorm veel in zo’n periode en dan kunnen we ook weer aan de slag met een paar zalven omdat ze meteen eczeem krijgt op haar kin . Motorisch gaat ze wel goed maar praten zit ze niet waar ze moet wezen . Maar wat wil je als je elke keer zo moe bent en pijn hebt , als ik keelontsteking heb hoor je me ook echt niet veel hoor haha . Sterkte met de kleine man

10 maanden geleden

Reactie op Qbb

Onze dochter was anderhalf toen het voor de eerste keer gedaan werd, ze sli ...
Wat goed dat het positief heeft uit gepakt voor jullie dochter . Ik hoorde inderdaad dat ze terug kunnen groeien , Maja als je kindje toch best een lange periode zonder onsteking en pijn zit vindt ik dat het wel waard. Alluwel ik eerlijk moet zeggen dat ik het wel ook echt moeilijk/spannend vind als ze geopereerd gaat worden🙈 maar dat komt vooral door trauma van de bevalling en het welzijn van mijn dochter is veel belangrijker dan mijn angsten