6 Reacties
3 jaar geleden
Wij zijn vorige maand naar Centerparcs Erperheide (Belgi毛) geweest samen met onze dochter van toen 8 maanden en ook een hond. Wij vonden het park en bosomgeving echt mooi!! We zijn het park niet echt af geweest. Daarna nog naar Centerparcs Heijderbos geweest, maar dan vond ik Erperheide persoonlijk leuker en mooier
3 jaar geleden
Wij zijn begin van de maand naar de vossenmeren geweest! Echt een aanrader. Ze hebben zelfs babyzwemmen enzo. Alleen heeft centerparcs de temperaturen wel omlaag gegooid 馃槄. Maar het is ook echt een leuk park voor de hond.
3 jaar geleden
Misschien een (heel) andere tip 馃き (oke, ik vind vakantieparken zelf echt vreselijk 馃ぃ en ik had gezworen nooit meer naar een cp of landal te gaan 馃ぃ), maar wij zijn laatst naar hof van saksen geweest. Is van wel landal, maar toch van zo een ander level 馃槺 zoooooo mooi (omgeving leuk, huisjes schoon en beneden en boven, park heel mooi opgezet), netjes, goede voorzieningen, goed geregeld en super leuk voor kinderen. Wij gaan zeker vaker 馃榿 Weet niet of er nog meer (oudere) kinderen mee gaan maar anders is dat misschien ook nog het overwegen waard 馃槉
Overigens is het vakantiepark van beekse bergen (dierentuin) ook echt een aanrader!