17 Reacties

3 jaar geleden
Wij hebben een Luvion Grand Elite 3 Connect waar we heel tevreden over zijn.
De eerste connectie met de app was even lastig met te nieuwe telefoons, maar na deze eerst met een iets oudere telefoon te connecten ging het daarna ook met de nieuwe telefoons goed.

3 jaar geleden
Reactie op Chiaraa1
Ik weet niet of je hem nieuw heb gekocht? Maar er zit gewoon 2 jaar garanti ...
Bij een partner van bol.com. Het was een heel gedoe met retouren en de garantie. Uiteindelijk blijkt hij uitverkocht, dus nu krijgen we het geld terug. Ook een oplossing, maar dat betekent wel dat we zonder babyfoon zitten momenteel 😅

3 jaar geleden
Wij hebben EUFY 2K Indoor camera (pan & tilt). Deze camera kun je ook gebruiken als je buiten bent dus op 4G. Heel veel camera’s kun je alleen bekijken als je met hetzelfde netwerk bent verbonden als de camera. En ook nog eens niet zo duur 😉

3 jaar geleden
Wij hebben de alecto smartbaby, werkt super fijn. https://www.babypark.nl/alecto-smartbaby10-babyfoon.html?gclid=EAIaIQobChMIr4vgh_Ga9gIVU-R3Ch2Lfw30EAQYASABEgJFD_D_BwE

3 jaar geleden
Reactie op Rileysmommy
Wij hebben de alecto smartbaby, werkt super fijn. https://www.babypark.nl/a ...
Die is er pas weer per 8 april. Hier had ik inderdaad al naar gekeken omdat de rest zo prijzig is 😁

3 jaar geleden
Reactie op Sannieen
Die is er pas weer per 8 april. Hier had ik inderdaad al naar gekeken omdat ...
Heb je al gekeken bij een babydump of vanasten?

3 jaar geleden
Reactie op Mandiii10hoov
Wij hebben google nest ook. Ideaal!
Mag ik vragen hoe dat werkt dan?

3 jaar geleden
Reactie op SweetEsssie
Is een indoor beveiliging camera. Die installeer je samen met een app (google home) ik kan altijd haar slaapkamer/bedje inkijken waar ik ook ben en mijn man ook. Werkt via wifi. We hebben ook nog een derde tel die we niet gebruiken als we onze telefoons nodig hebben of niet constant op die app aan willen hebben ( want anders hoor je haar niet). Je kan ook terug praten en het beeld is echt mega scherp! Ik vind het echt heel fijn en slechts 80 euro voor betaald. Koopje vergeleken met die dure babyfoons a 200 euro.

3 jaar geleden
Reactie op SweetEsssie
Je kan ook nog helemaal inzoomen

3 jaar geleden
Bedankt voor alle reacties.
Wij zijn gegaan voor;
ELRO Babyfoon BC3000
Die is nu in de aanbieding bij bol. Er zat nog een 10 euro cashback bij, dus uiteindelijk 169 euro. Alsnog veel geld (voor mij) 🙄, maar voor een cam mét ouderunit en mét app, toch een van de goedkopere 😁
Was deze er niet, dan waren we voor de luvion grand elite 3 gegaan.