14 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben een babboe city is met 2 wielen ik vind hem erg fijn wendbaar en kan 4 kindje meenemen in de bak
3 jaar geleden
Wij hebben de vogue carry 3, een 3 wieler. Fietst wel wat zwaarder dan een tweewieler, maar elektrisch heel goed te doen. We fietsen lange stukken, gaat heel goed. Wij hebben gekozen voor een 3 wieler omdat deze een grote bak hebben. De buggy kan makkelijk mee en dan is er ook nog ruimte voor boodschappen en in de toekomst eventueel meerdere kinderen.
3 jaar geleden
Ga eens proeffietsen.
Ik wou een bakfiets en uiteindelijk ben ik daar helemaal vanaf gestapt. 3 wieler voelde veiliger maar bij weinig tot geen gewicht voorin en te snel de bocht door kom je snel omhoog met 1 wiel. Ook hadden die rechte sturen veelal en vond ik dat vervelend met mijn korte armen.
Dus op een tweewieler gefietst. Vreselijk! Die bocht en dat gewicht voorop. Ik vond het helemaal niets. Daarnaast de prijs en na een paar jaar weer een nieuwe fiets als ze zelf fietsen. Dus wij hebben een electrische fiets met een fietskar gekocht. Kan eraf als ik alleen ga. In de stad ofzo kan die gebruikt worden als wandelwagen. En word die fiets 20 jaar oud dan word ie dat lekker. Heb ik een fiets zonder bak erop waar ik nog 20 jaar op kan fietsen. Mede daarom wel een iets luxere en krachtigere electrische fiets gekocht.
3 jaar geleden
Reactie op EDeniz
Heb ik gedaan, tweewieler is wendbaar maar twijfel of het niet te krap gaat ...
Mede daarom ook voor een electrische fiets gekozen met een fietskar. Dat is fietskar en kinderwagen in 1. Zou anders eens kijken of dit voor jullie ook niet een betere optie is. Het ombouwen is zo gedaan van fietskar naar wandelwagen.
3 jaar geleden
Wij hebben de gazelle makki, helaas niet goedkoop! Maar we zijn er zo blij mee! Grote neef gaaf regelmatig mee, ook toen onze kleine man nog in de maxicosi mee ging..
3 jaar geleden
Reactie op suuuzzzz2217
Wij hebben de gazelle makki, helaas niet goedkoop! Maar we zijn er zo blij ...
Nu zit hij op het bankje, en kan neefje er naast. Dan kan de buggy ook nog mee. Het onderstel voor de maxicosi paste helaas niet. Maar de buggy is geen probleem. Dan passen de boodschappen en de luiertas er ook nog prima bij in!
3 jaar geleden
Hier de welbekende Urban Arrow. We gingen eigenlijk voor een budget variant want tja, het is een hoop geld en geen idee of het echt wat voor ons zou zijn. Na proeffietsen op de budget varianten en daarna de duurdere versies was het overduidelijk waarom de duurdere duurder zijn🙈. De fiets is duurder dan mijn auto, maar heb nog geen seconde spijt gehad!
De driewieler viel bij ons direct af omdat ze veel minder wendbaar zijn + je echt goed na moet denken hoe je een heuveltje opgaat, je ligt zo om. Twee wielen is amper zwaarder om tegen te houden bij een stoplicht dan je eigen fiets, alleen met een lege accu is het de hel 😂.