14 Reacties
4 jaar geleden
En nog een toevoeging ook niet onbelangrijk welke speen?馃槉 ik zie dat ik alleen naar de fles vraag dat is niet handig
4 jaar geleden
Dr Brown fles werkte perfect bij ons! Echt een aanrader, door het ventiel krijgen ze geen valse lucht binnen. Hierdoor spuugt hij bijna niet meer. Er zijn brede en smalle flessen van D'r Brown maar ze werken hetzelfde, beide goede ervaringen mee! Succes en sterkte gewenst!
4 jaar geleden
Fijn, bedankt voor de tips! Ik ga het zeker proberen hopelijk werkt het. Het is nu ook iedere keer na de voeding raak, ontroostbaar zo zielig 馃槩
4 jaar geleden
Ik gebruikte in het begin ook de Avent maar eigenlijk hetzelfde verhaal als bij jou en dezelfde klachten bij ons mannetje. Ben overgestapt op Dr. Brown smalle hals fles met de fase 1 speen (deze zit er standaard bij). Het verricht geen wonderen maar het spugen, het kreunen en de krampjes zijn wel echt een heel stuk verminderd. Denk ook wel dat het er een beetje bij hoort hoor... De maag en de darmen moeten ook wennen aan voeding en dan horen deze klachten er ook wel een beetje...
4 jaar geleden
Wij gebruiken de smalle fles met prematuur (P) speen, op aanraden van lactatiekundige
4 jaar geleden
Net voor het eerst een fles gegeven. Smalle hals met de prematuur speen. Ik heb hem sinds de kraamweek niet meer zo moe gezien na een fles馃槄 heeft zich nu niet overstrekt en is nog niet gaan huilen. Ik hoop dat de oplossing zo simpel was als dit!
4 jaar geleden
Ik ben juist van de dr browns fles naar difrax gegaan vanwege het spugen. Wij voeden ons meisje op verzoek met kunst voeding dus hoeveel zij wilt en wanneer zij wilt. Ik merk dat ze s nachts 4 uur er tussen laat, overdag 3 uur en in de avond 2 uur. Dat noemen ze clusteren. Misschien is dat ook nog een idee voor jullie? Dan over voed je hem niet en zit het maagje ook niet overvol waardoor hij het overige terug gaat spugen
4 jaar geleden
Net voor het eerst een fles gegeven. Smalle hals met de prematuur speen. Ik ...
Ah fijn!