21 Reacties

4 jaar geleden

Liam maakt heeft de laatste week steeds zijn mondje helemaal open als een soort vogeltje. Wat blijkt; hij gaapt zijn moeder na 🤣🥱

4 jaar geleden

Die van mij steekt de hele dag zijn tong uit en doet alsof die tabak aan het pruimen is 🤣

4 jaar geleden

De eerste dagen kon ik er om lachen omdat hij het soms deed. Ondertussen is het zijn favoriete hobby de hele dag en doen we niets anders als slabben, tshirt en rompers wisselen dus is het niet heel grappig meer 🤦‍♀️ Mijn zoontje van 20 weken blaast de hele dag bellen van zijn slijm en naast dat bellen blazen probeerd hij met zijn tong uit poep geluidjes te maken. Alleen gaat dat gepaard met een hoop kwijl en zichzelf en iedereen daarbij onder smeren en sputteren. Prachtig dat hij dat vind 🙈

4 jaar geleden

De eerste dagen kon ik er om lachen omdat hij het soms deed. Ondertussen is ...
Haha heel herkenbaar! Stapels slabbetjes gaan erdoorheen op een dag...

4 jaar geleden

Die van ons praat de hele dag als een piraat. Aaarrrgghhh. En als je het terug doet begint ze overnieuw.. En als ze op haar buik ligt kwijlt ze heel erg en vind ze het blijkbaar leuk om dan haar kwijl uit te smeren en er doorheen te schuiven 😁

4 jaar geleden

Zoontje is een fervent duimertje, en het liefst met alle 2 z'n duimpjes tegelijk 😃

4 jaar geleden

Mijn zoon vindt het leuk om uit te dagen met zijn stem. In de winkel gaat hij bijvoorbeeld heel hard kort achter elkaar gillen "ah... ahhh AHHH! en dan moet hij heel hard lachen als ik zeg dat hij zachtjes moet gillen of aandacht krijgt van andere mensen. Ook vindt hij het heel leuk als ik zijn handjes en voetjes "opeet". Dus nu stopt hij bij iedereen zijn hand in hun mond. 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Mamsel

Zoontje is een fervent duimertje, en het liefst met alle 2 z'n duimpjes teg ...
Hier kreeg hij het voor elkaar om tepel en duik in z’n mond te doen 🤣 Voor de rest is handjes opeten op moment een groot succes. En hij kan soms heel diep zuchten en fronsen

4 jaar geleden

De mijne doet alsof ze zwaar verkouden is. Zodoende rij ik dus met een hoestend kind over een het dorp in haar kinderwagen 🤣🤣🤣🤣

4 jaar geleden

Reactie op Eyliana

Hier kreeg hij het voor elkaar om tepel en duik in z’n mond te doen 🤣 Voo ...
Oh ja, dat wil hij ook regelmatig eens uitproberen om vervolgens boos te worden als dat niet gaat 😅

4 jaar geleden

Onze dochter laat echt scheten als een bouwvakker. We horen ze zelfs regelmatig door de babyfoon(camera) heen 😅🤣

4 jaar geleden

Reactie op Lieffie

Die van mij steekt de hele dag zijn tong uit en doet alsof die tabak aan he ...
Grappig dat doet onze dochter ook. Opeens hele tijd dr tongetje uitsteken en ook smakken alsof ze op een kauwgom aan het kauwen is

4 jaar geleden

Heel erg het stemmetje uitproberen! Met soms zoals wij het noemen drakengeluiden. Komt diep uit haar keel. Die er dan vervolgens voor zorgen dat ze moet hoesten haha. Of harde gilletjes het liefst als je buiten wandelt 😁

4 jaar geleden

Enorm overdreven gapen met bijbehorende geluiden.

4 jaar geleden

Hier probeert hij te schaterlachen, maar het wil nog niet helemaal doorzetten. Dus als hij echt lol heeft is het een soort van mwoaha ..... verder lachen lukt dan niet dus maakt hij het af met een soort gehinnik. Wij krijgen er zelf wel de slappe lach van 🤣

4 jaar geleden

Knorren na het gapen🤭😂

4 jaar geleden

Zelf de hydrofiel voor haar gezicht doen en weet laten zakken en dan lachen. Zo doe ik kiekeboe en vind ze helemaal geweldig

4 jaar geleden

Niet luisteren, schreeuwen en me volkomen negeren ha ha

4 jaar geleden

Van elk speeltje zijn de wasvoorschriften of het labeltje het interessantst 🤪

4 jaar geleden

Wij hebben hier zo'n oball. En ze zit nu in de fase dat alles in haar mond beland. Maar dat gaat met dat ding niet. En als ze dat dan op een gegeven moment door heeft word ze me een partij boos. Zo grappig hoe ze dan doet 🤣