9 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben blij met de grondbox van ww.boxenland.nl. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Hij sjort met 10kg constant aan de hekken en dat blijft veilig genoeg staan. Ook blij met de rubbertegels er onder, lig er zelf ook graag bij haha zo gezellig
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Reactie op Emvi86

Ik ben blij met de grondbox van ww.boxenland.nl. Goede prijs kwaliteitsverh ...

3 jaar geleden

Reactie op Emvi86

Ik ben blij met de grondbox van ww.boxenland.nl. Goede prijs kwaliteitsverh ...
Wij hebben er ook zo één maar ik ben telkens bang dat mijn zoontje valt met box en al omdat hij schuift als hij probeert te staan (de box) hebben jullie hem aan de muur gemonteerd of beweegt het maar niet te erg?

3 jaar geleden

Wel top trouwens, een grondbox. Ik vind het één vd beste aankopen. Je hebt je handen even vrij, je baby heeft bewegingsvrijheid en je kindje botst niet constant met zijn of haar hoofd tegen de randen vd gewone box.

3 jaar geleden

Wij hebben er ook zo één maar ik ben telkens bang dat mijn zoontje valt met ...
Hij schuift soms een beetje en dan hebben we al 1 paneel vd 2x2 weggelaten om hem af te schuinen. Hij staat op rubbertegels op een houten vloer, waardoor hij niet verschuift. Los op gladde vloer zou hij wel te snel schuiven waarschijnlijk. Misschien rubber onder de hoekpunt zetten dan Die rubbertegels hebben trouwens een rand om ze recht te eindigen, maar die trekt ons kind van 8 maanden er heeeel graag af om op te bijten, dus die zijn behalve aan de muurzijde er weer af.

3 jaar geleden

Ik heb deze ook van boxenland. Heel fijn! Duur, maar wel waar voor je geld! Hebben de normale box hiervoor uit elkaar gehaald. Bij ons verschuift ie niet. Er zitten soort van rubberen stickers aan de onderkant. Staat bij ons op een houten vloer.

3 jaar geleden

Reactie op DaniiDaisy

Ik heb deze ook van boxenland. Heel fijn! Duur, maar wel waar voor je geld! ...
Oja haha even gekeken dat zit er ook al onder inderdaad! Hout is ook mooi glad afgewerkt, enige minpunten vindt ik de blokjes waar hij op kan vallen (hard, maar is niet scherp) en het plastic palletje van de deursluiting slijt snel. Maar het werkt wel prima met 1 hand.

3 jaar geleden

Wij hebben met latten zelf hekjes neergezet en dat werkt echt perfect.