14 Reacties
2 jaar geleden
Door een soortgelijke eerdere topic ondetstaande besteld voor mijn zoontje, ik ben fan! Plakt niet en kam je er makkelijk uit. Bijft goed zitten en ruikt ook nog eens heerlijk!
https://www.haarspullen.nl/nl/red-one-aqua-wax.html?id=227446031&gclid=EAIaIQobChMIsKTkjdP__wIVTofVCh02Fw49EAQYASABEgIev_D_BwE
2 jaar geleden
Ik gebruik kruidvat huismerk. Shampoo, wasgel, bodylotion, haarlotion voor dochters lange haren.
Voor mijn zoontje had ik zwitsal haargel gekocht, maar dat is rotzooi. Blijft er niet in zitten. Een vriendin gebruikte haargel van Aldi. En die is goedkoop en heel goed. Weinig nodig, blijft lang in model en je kamt het er zo uit. Is een donkerrode tube nr 4.
2 jaar geleden
Reactie op Zwangerjan2022
Door een soortgelijke eerdere topic ondetstaande besteld voor mijn zoontje, ...
Wij gebruiken deze ook voor ons zoontje van 18 maanden... Je hebt ze ook nog in andere kleuren en geuren... Heb laatst weer 4 potten besteld dus ik kan vooruit... 👍🏻
2 jaar geleden
Alleen shampoo met het haar van mijn dochter valt geen land mee te bezeilen zeg maar.
Heel dun fijn en zacht haar ook nog vrij kort.
2 jaar geleden
Misschien een rare vraag aangezien het hier als vanzelfsprekend lijkt haha maar gebruiken jullie echt al haargel en haarlak en dergelijke voor zulke jonge kindjes?
De meeste van deze producten zitten vol met alcohol en troep en neem niet aan dat kleintjes dat al nodig zouden hebben…
2 jaar geleden
Ik gebruik Zwitsal haargel en dat blijft hier goed zitten. Maar eigenlijk alleen als hij er een beetje verzorgd uit moet zien. Voor de rest kam ik alleen, maar t valt bij mijn zoontje toch veelal wel in model
2 jaar geleden
Red one zwarte variant. Blijft goed zitten, plakt niet en kam je er zo uit. Normale kapperskam.
La roch posay lipikar baume ap als crème daar is ook een douche variant van die gebruiken we voor huid en haar is allemaal zonder parfum en troep. Gaat ook gewoon in zijn badje. Dit alles ook ivm allergieën van mij gebruik ik iets anders bij hem en krijg ik dat spul op me zit ik onder de eczeem.