28 Reacties
3 jaar geleden
Voor mijn zoontje heb ik altijd alles bij de Zara gekocht. Vind het leuk om hem te matchen met m’n man en dat kan zo leuk met de kleertjes van de Zara omdat het een wat “volwassenere” look heeft.
3 jaar geleden
Ik koop nu heel veel z8 en Noppies. Hier ben ik mee begonnen vanwege de bouw van mijn zoontje. Maar vind het ook echt heel leuk. Stoere broekjes maar wel van joggingsstof. Koop hier ook veel van op vinted of de uitverkoop dat scheelt echt heel veel. Mooie pasvorm en vaak kan hij de broekjes langer dan zijn maat nog wel aan. Dus doet er echt wel lang mee :)
3 jaar geleden
Ik heb voor de zomer bij zalando hele leuke shirtjes gekocht van next, hele leuke kleurtjes. Broekjes moet ik nog even kijken maar ik koop ook vooral bij de hema c&a en zeeman.
3 jaar geleden
Ik koop best veel merk kleding. Ik vrees dat ik een dure kledingsmaak heb. 🙈 Badibu, z8, name-it, noppies, ammehoela, bij de jola, quincy mae, le chic, bbc en like flo. Feetje vindt ik ook leuk. We hebben wel een meisje. Ze is erg smal.
Ik kan wel kleertjes doorschuiven van haar grote zus en ik krijg ook regelmatig kleding van kindjes van vriendinnen.
3 jaar geleden
Name it
Dirkje
Just small
Ter stal
WE
Kik
C&a
Meestal koop ik veel duurdere merken op vinted nieuw met of zonder kaartje.
Scheelt ook een hoop.
3 jaar geleden
Voor mijn zoontje heb ik altijd alles bij de Zara gekocht. Vind het leuk om ...
Toevallig net een winkelwagen online vol staan met zomer collectie voor mijn zoon. Zou mijn eerste keer zijn bij Zara. Maar hoe vallen de maten? En hoe is de kwaliteit?
3 jaar geleden
Reactie op Eefje De Peefje
Toevallig net een winkelwagen online vol staan met zomer collectie voor mij ...
Ik ben zelf heel tevreden over de kwaliteit. Tot nu toe nooit iets kapot gegaan. De maten vallen verschillend. M’n zoontje heeft nu maat 80 en draagt van de Zara ook maat 80 en soms truien in maat 86. Ik hoor veel dat mensen vinden dat het klein valt, maar ik vind dat zelf wel meevallen. 😊
3 jaar geleden
Reactie op Girlmom92
Z8, koko noko, quapi en feetje.
Aahh deze vergeten, quapi heeft ook echt altijd leuke dingen
3 jaar geleden
Koko noko, Z8, babystyling, Feetje, dirkje, name it, noppies en soms hema.