28 Reacties

3 jaar geleden

Voor mijn zoontje heb ik altijd alles bij de Zara gekocht. Vind het leuk om hem te matchen met m’n man en dat kan zo leuk met de kleertjes van de Zara omdat het een wat “volwassenere” look heeft.

3 jaar geleden

Ik koop nu heel veel z8 en Noppies. Hier ben ik mee begonnen vanwege de bouw van mijn zoontje. Maar vind het ook echt heel leuk. Stoere broekjes maar wel van joggingsstof. Koop hier ook veel van op vinted of de uitverkoop dat scheelt echt heel veel. Mooie pasvorm en vaak kan hij de broekjes langer dan zijn maat nog wel aan. Dus doet er echt wel lang mee :)

3 jaar geleden

Ik heb voor de zomer bij zalando hele leuke shirtjes gekocht van next, hele leuke kleurtjes. Broekjes moet ik nog even kijken maar ik koop ook vooral bij de hema c&a en zeeman.

3 jaar geleden

Ook ter stal heeft soms hele leuke dingen

3 jaar geleden

Ik koop best veel merk kleding. Ik vrees dat ik een dure kledingsmaak heb. 🙈 Badibu, z8, name-it, noppies, ammehoela, bij de jola, quincy mae, le chic, bbc en like flo. Feetje vindt ik ook leuk. We hebben wel een meisje. Ze is erg smal. Ik kan wel kleertjes doorschuiven van haar grote zus en ik krijg ook regelmatig kleding van kindjes van vriendinnen.

3 jaar geleden

Ter stal en c&a hebben ook leuke kleeetjes hoorr, nou heb ik alleen meiden dus voor een jongetje kijk ik niet maar het is het proberen waard, ook niet heel duur ofzo

3 jaar geleden

Wij kopen voor ons zoontje ook vooral bij Zeeman, Hema en C&A Daarbij krijgen wij regelmatig iets van m'n schoonfamilie🤭 Dat is van Feetje of Dirkje en zijn ook echt leuke kleding.

3 jaar geleden

Ik vind lindex, next en name it erg leuk! Koop dit allemaal via Zalando.

3 jaar geleden

Voor augustus komt de zomer sale al he? Juni/juli. Tip om nu niet alles volle prijs voor te betalen als het straks voor minder kan 😉

3 jaar geleden

Name it Dirkje Just small Ter stal WE Kik C&a Meestal koop ik veel duurdere merken op vinted nieuw met of zonder kaartje. Scheelt ook een hoop.

3 jaar geleden

Ik koop de laatste tijd veel via vinted 😊 veel 'duurdere' merken voor veel minder geld 👍

3 jaar geleden

C&A Koko noko Feetje Dirkje Jola Name it

3 jaar geleden

Voornamelijk alles via Vinted hier en dan alle soorten merken. Kijk vooral naar wat ik leuk vindt en niet echt het merk. En via dit platform vaak sowieso betaalbaar en soms zelfs nog met kaartjes eraan.

3 jaar geleden

Voor mijn zoontje heb ik altijd alles bij de Zara gekocht. Vind het leuk om ...
Toevallig net een winkelwagen online vol staan met zomer collectie voor mijn zoon. Zou mijn eerste keer zijn bij Zara. Maar hoe vallen de maten? En hoe is de kwaliteit?

3 jaar geleden

Name it. Koop ik lekker via vinted dan valt het goed mee qua prijs.

3 jaar geleden

Jbc, name it, feetje, Dirkje, babyface, gymp, Noppies, Boss, Paul smith, Marimekko :)

3 jaar geleden

Reactie op Eefje De Peefje

Toevallig net een winkelwagen online vol staan met zomer collectie voor mij ...
Ik ben zelf heel tevreden over de kwaliteit. Tot nu toe nooit iets kapot gegaan. De maten vallen verschillend. M’n zoontje heeft nu maat 80 en draagt van de Zara ook maat 80 en soms truien in maat 86. Ik hoor veel dat mensen vinden dat het klein valt, maar ik vind dat zelf wel meevallen. 😊

3 jaar geleden

Z8, koko noko, quapi en feetje.

3 jaar geleden

Reactie op Girlmom92

Z8, koko noko, quapi en feetje.
Aahh deze vergeten, quapi heeft ook echt altijd leuke dingen

3 jaar geleden

Koko noko, Z8, babystyling, Feetje, dirkje, name it, noppies en soms hema.