30 Reacties

3 jaar geleden

Little riots blijven hier goed zitten!

3 jaar geleden

Ik heb na veel drama slofjes op ali gekocht en die blijven perfect zitten 🤣

3 jaar geleden

Baby dutch

3 jaar geleden

https://www.ziloen.nl/slofjes-van-wolfleece-grijs.html Wij vinden deze heel fijn en ze hebben veel kleuren

3 jaar geleden

Reactie op kattenvrouwtje

Little riots blijven hier goed zitten!
Hier ook..!

3 jaar geleden

Hier ook..!
Bij ons ook!

3 jaar geleden

We hebben little riots gekocht, hij heeft er eentje 1 x uit gekregen ineen kleine driftbui 😅 maar verder heel fijn en blijven goed zitten! Hij haat dingen aan z’n voeten, dus hier thuis ook op blote voeten merendeels 😅

3 jaar geleden

Wij hebben leren sloffen van baby steps. Hij heeft ze altijd aan en ze zijn onmogelijk uit te trekken. Hij loopt ook de hele dag met zijn loopwagen en langs de meubels. Echt top sloffen! https://www.bol.com/nl/p/babysteps-babyslofjes-plain-cognac-maat-20-21/9200000067998589?referrer=socialshare_pdp_androidapp Ik zoek nu eigenlijk fijne schoenen voor buiten. Iemand tips?

3 jaar geleden

Reactie op Siemama

Wij hebben leren sloffen van baby steps. Hij heeft ze altijd aan en ze zijn ...
Ik hoor van iedereen om ons heen dat shoesme goede schoenen zijn, wel wat prijzig. Tzt gaan we ze ook kopen ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Siemama

Wij hebben easy peasy schoentjes die hier goed bevallen en volgens de verkoopster erg geschikt voor eerste stapjes (flexibele zool en niet teveel ondersteuning is blijkbaar belangrijk)

3 jaar geleden

Wij hebben donsje en zootjes blijven goed zitten.. Kan hij ook zelf niet uittrekken..

3 jaar geleden

Little Riots vandaag geprobeerd (na dit topic te hebben gelezen besteld) maar ze heeft in 1 middagje 3 keer een slofje uitgekregen haha. En vind €25 best prijzig dus ik ga ze terug sturen... mijn zoektocht gaat dus nog even door

3 jaar geleden

Reactie op JolienL

Little Riots vandaag geprobeerd (na dit topic te hebben gelezen besteld) ma ...
Oh balen zeg, k ben net aan het kijken om zeen paar nieuwe aan te schaffen om af te wisselen

3 jaar geleden

Reactie op Siemama

Zijn deze dan ook een beetje warm voor binnenhuis?

3 jaar geleden

Reactie op JolienL

Ik heb ze van lodger kan je zelf met klittenband kijken hoe strak! Ik vind ze wel fijn

3 jaar geleden

Reactie op JolienL

Oh balen, ik heb ze naar aanleiding van dit topic ook besteld, ze komen vandaag binnen, mocht je andere vinden die wel fijn zijn dan ben ik wel benieuwd 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Meandu2452

Zijn deze dan ook een beetje warm voor binnenhuis?
Zeker!

3 jaar geleden

Reactie op Loess1993

Ik heb ze van lodger kan je zelf met klittenband kijken hoe strak! Ik vind ...
Ik heb ze ook van lodger heel tevreden over

3 jaar geleden

Reactie op Loess1993

Ik heb ze van lodger kan je zelf met klittenband kijken hoe strak! Ik vind ...
Maar met kruipen gaat het klittenband los en ben je ze nog kwijt

3 jaar geleden

Ik heb anti slip sokjes van zowel Ewers als MP Denmark, beiden hebben de gehele zool als anti-slip, ideaal voor binnen of bij de opvang!