15 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben altijd maillot bij onze kleine aan . En idd bambino merk is er uit en nu zijn ze echt van kruitvat die sokken . Ik vind ze nog steeds goed .

3 jaar geleden

Ik heb laatst bij de wibra en action gekocht. Vindt ze allebei fijn. Tis toch een kwestie van ervaren, wat jij als.fijn ervaart

3 jaar geleden

Hier sokjes van Kruidvat en van de Hema. Blijven hier goed zitten.

3 jaar geleden

Wij hebben ze van de hema rn ligt er maar net aan wat hier blijft zitten maar ze loopt hier in huis op blote voeten of sloffen Maar maakt ook niet uit of ze goed blijven zitten ze krijgt het voor elkaar om ze uit te doen als ze alleen sokken aan heeft

3 jaar geleden

Wij hebben nu sokjes van de Hema, die zijn een beetje geribbeld en zitten in pakketje van 4 of 5 paar geloof ik. Die kun je hoog optrekken waardoor ze goed blijven zitten, daarom vind ik ze fijn

3 jaar geleden

Wij hebben ze van kruidvat. Vind ze wel fijn maar zakken hier vaak toch wel af. Hij draagt er slofjes overheen van little riots. Die blijven heel erg goed zitten.

3 jaar geleden

Ik koop antislip sokken bij Kik. Deze blijven goed zitten. Helaas pluizen ze wel snel. Soms doe ik haar schoenen aan en dan vind ik sokjes van Tommy Hilfiger fijn. Deze zijn niet zo dik en blijven goed zitten.

3 jaar geleden

Ik lees mee, alles zakt hier af of trekt hij zelf uit 😅 die bambino’s waren perfect maar inderdaad, nu zonder die brede rand blijven ze niet meer Zitten

3 jaar geleden

Die van de zeeman met Little one op de onderkant zitten het beste bij ons Zoontje, maar praktisch nergens meer te vinden in grotere maatjes. Nu antislipsokjes gekocht bij Hema en deze zitten ook heel goed!

3 jaar geleden

Reactie op Vollemaan

Die van de zeeman met Little one op de onderkant zitten het beste bij ons Z ...
Bedoel je dan deze?

3 jaar geleden

Reactie op Vollemaan

Die van de zeeman met Little one op de onderkant zitten het beste bij ons Z ...
Ik heb ook die van Zeeman met little one op de onderkant, blijven goed zitten en ze heeft er ook nog grip mee. Andere sokken van de zeeman zitten minder goed

3 jaar geleden

Bedankt allemaal voor de reacties! Ik denk dat ik die van de Hema maar eens ga uittesten

3 jaar geleden

Reactie op Lin-AM

Bedoel je dan deze?
Ja deze!

3 jaar geleden

Ik heb een keer een setje van 3 paar sokken bij Kik gekocht en die blijven verrassend goed zitten. Zijn vrij hoog en met brede rand, enige is dat ze vrij snel pillen.

3 jaar geleden

Wij zijn tevreden over de antislip van hema!