61 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben een speciale cake smash besteld bij de bakker. Hier houden ze er rekening mee dat het voor een baby is en gebruiken minder suiker

2 jaar geleden

Wij gaan een taart laten maken .. met cupcakes er bij . Onze thema is boss baby 😁
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Hier gewoon hema taart en zoon krijgt een stukje slagroomtaart want vind het zonde om hem in een complete taart te laten slaan

2 jaar geleden

Wij hebben een mooie taart laten maken en voor ons zoontje een lekkere cupcake in het zelfde thema.

2 jaar geleden

Zelf een stapeltaart gemaakt. Recept van Rutger bakt. Met frambozen botercreme en een laagje witte chocoladecreme. :) was er heel trots op haha

2 jaar geleden

Ik lees mee! Wil hem misschien zelf gaan maken...

2 jaar geleden

Wij doen deze van de Hema! Deze is voor 16p en we bestellen er nog 1 voor 8p. Versieren doen we zelf.

2 jaar geleden

Hoe doet iedereen dat met al die suikers? Of vinden jullie dat geen probleem voor een keer? Ik denk erover deze simpele en suikervrije taart te maken: https://www.bellefae.nl/mama-baby/gezonde-makkelijke-verjaardagstaart-voor-je-baby/

2 jaar geleden

Ik laat er 1 maken en wij laten hem afmeren dus geen fondant of marsepein want dat vinden wij echt smerig

2 jaar geleden

Reactie op Manoe13

Hoe doet iedereen dat met al die suikers? Of vinden jullie dat geen problee ...
Die heb ik ook op de planning staan ☺️. Ben ook niet zo van de toegevoegde suikers.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Wij hadden gewoon taart voor de visite. Zie het nut niet zo van een baby in een taart laten slaan en kliederen. Vind ik zonde.

2 jaar geleden

Wij hebben een slagroomtaart en nog andere bij de Hema besteld. Hij mag een stukje slagroomtaart zelf opeten , vind het zonde om voor hem echt een eigen taartje te bestellen. Ach en die suiker… die ene keer

2 jaar geleden

Reactie op Manoe13

Thanks voor dit goeie recept 😍 mijn zoontje houdt ook enorm van joghurt dus dit is perfect! Ik geef idd ook liever geen suikers dus deze ga ik deze week maken!

2 jaar geleden

Toevallig vandaag ons zoontje zijn eerste verjaardag gevierd... Dripcake van de Hema en zelf de versiering aangebracht...

2 jaar geleden

Reactie op Manoe13

Om heel eerlijk te zijn vinden wij het niet erg voor een keertje. ☺️

2 jaar geleden

We hebben afgelopen weekend haar eerste verjaardag gevierd en hebben dit laten maken als taart.

2 jaar geleden

Reactie op Manoe13

Voor 1x vinden wij het niet zo probleem

2 jaar geleden

Dit was de cakesmash taart van mijn dochter, hij zag er na de smash nog bijna hetzelfde uit, alleen wat van de crème gesnoept..met haar verjaardag krijgt ze een klein boltaartje in hetzelfde thema als de gewone taart.. ik heb het geluk dat mijn moeder thuisbakker is😊

2 jaar geleden

Ik had 4 boterhammen in rondjes gesneden, eroverheen en tussenin Griekse yoghurt gestopt en getopt met fruit. Werkte goed!

2 jaar geleden

Geen taart voor de baby, die snapt er toch nog niks van. Is alleen maar leuk voor de foto