61 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben een speciale cake smash besteld bij de bakker. Hier houden ze er rekening mee dat het voor een baby is en gebruiken minder suiker
3 jaar geleden
Wij gaan een taart laten maken .. met cupcakes er bij . Onze thema is boss baby 😁

3 jaar geleden
Hier gewoon hema taart en zoon krijgt een stukje slagroomtaart want vind het zonde om hem in een complete taart te laten slaan
3 jaar geleden
Wij hebben een mooie taart laten maken en voor ons zoontje een lekkere cupcake in het zelfde thema.
3 jaar geleden
Hoe doet iedereen dat met al die suikers? Of vinden jullie dat geen probleem voor een keer?
Ik denk erover deze simpele en suikervrije taart te maken: https://www.bellefae.nl/mama-baby/gezonde-makkelijke-verjaardagstaart-voor-je-baby/
3 jaar geleden
Ik laat er 1 maken en wij laten hem afmeren dus geen fondant of marsepein want dat vinden wij echt smerig
3 jaar geleden
Wij hadden gewoon taart voor de visite. Zie het nut niet zo van een baby in een taart laten slaan en kliederen. Vind ik zonde.
3 jaar geleden
Reactie op Manoe13
Hoe doet iedereen dat met al die suikers? Of vinden jullie dat geen problee ...
Thanks voor dit goeie recept 😍 mijn zoontje houdt ook enorm van joghurt dus dit is perfect! Ik geef idd ook liever geen suikers dus deze ga ik deze week maken!
3 jaar geleden
Toevallig vandaag ons zoontje zijn eerste verjaardag gevierd... Dripcake van de Hema en zelf de versiering aangebracht...

3 jaar geleden
Reactie op Manoe13
Om heel eerlijk te zijn vinden wij het niet erg voor een keertje. ☺️
3 jaar geleden
Reactie op Manoe13
Voor 1x vinden wij het niet zo probleem
3 jaar geleden
Dit was de cakesmash taart van mijn dochter, hij zag er na de smash nog bijna hetzelfde uit, alleen wat van de crème gesnoept..met haar verjaardag krijgt ze een klein boltaartje in hetzelfde thema als de gewone taart.. ik heb het geluk dat mijn moeder thuisbakker is😊

3 jaar geleden
Geen taart voor de baby, die snapt er toch nog niks van. Is alleen maar leuk voor de foto