22 Reacties

4 jaar geleden

Bioderrmal zonder parfum 😁

4 jaar geleden

Naïf niet doen! Je kindje loopt erbij als een spook zulke dikke niet uitsmeerbare zooi is het.

4 jaar geleden

Kruidvat en trekpleister kwam het beste uit de test geloof ik. Zelf kan ik alleen tegen australian gold met mijn rode haar. Jaren verbrand en alleen met dit merk verbrand ik niet en word ik zelfs bruin. Mijn baby krijgt die ook nu en deze werkt perfect voor ons.

4 jaar geleden

Etos baby zonnebrand is top!! Factor 50 en smeert goed uit

4 jaar geleden

Ik gebruik ook biodermal factor 50 voor babys eigenlijk omdat ikzelf nergens tegen kan en wel tegen biodermal kan

4 jaar geleden

Dr jetske ultee

4 jaar geleden

Zwitsal vind ik zoooo fijn! Smeer lekker en je hebt maar weinig nodig. Ze hebben een witte variant zonder parfum. Die gebruiken wij nu! Echt top

4 jaar geleden

En ik zou een een uv pakje kopen, zodat je zeker weet dat je kleintje goed beschermd is. Ik zag laatst niet al te dure uv pakjes bij de HEMA. Qua zonnebrand heb ik nu dr leenarts geprobeerd, smeer wel prettig en zit geen parfum enzo in.

4 jaar geleden

Avène 50+ heb ik voor de baby. Ook prijzig, maar wel goed en niet zo’n extreem witte plakboel als met sommige andere 50+ crèmes.

4 jaar geleden

Ik heb de crème van La Roche Posay, omdat ik daar veel goede dingen over heb gehoord.

4 jaar geleden

Zwitsal! Ze hebben bij bol.com een leuk pakketje met zonnebrand, after sun en een etuitje voor (ongeveer) €10 😋 al onze verzorging is van zwitsal dus daarom ook voor deze zonnebrand gekozen

4 jaar geleden

Zwitsal! Ze hebben bij bol.com een leuk pakketje met zonnebrand, after sun ...
Kan deze niet vinden. Heb je een link?🥰

4 jaar geleden

Zwitsal! Ze hebben bij bol.com een leuk pakketje met zonnebrand, after sun ...
Fijn dat jouw baby er tegen kan. Scheelt een hoop gedoe. Echter in de praktijk blijkt dat veel baby's reageren op zwitsal vanwege het hoge parfum gehalte en/ of andere irriterende stoffen.

4 jaar geleden

Wij gebruiken nu Louis widmer. Ik heb ook naif maar kind kwam eruit als een spook en dat vindt ik niet fijn voor haar gezicht. Kreeg het er ook bijna niet af terwijl ze onder de douche stond.

4 jaar geleden

En Allen zonder parfum of irriterende stoffen. Zeer gevoelige baby hier

4 jaar geleden

Drs Leenarts

4 jaar geleden

Fijn dat jouw baby er tegen kan. Scheelt een hoop gedoe. Echter in de prak ...
Er zijn ook genoeg baby’s die er in de praktijk wél tegen kunnen gelukkig 😜

4 jaar geleden

Kan deze niet vinden. Heb je een link?🥰
Zie net dat het helemaal uitverkocht is 😩 sorry, iets met een dooie mus… Ze hebben nu wel 50% korting op zonbescherming van Zwitsal bij de Kruidvat! Dat zal ongeveer op dezelfde prijs uitkomen

4 jaar geleden

Deze van zwitsal is zonder parfum. Ruik nogsteeds lekker en smeert fijn!

4 jaar geleden

Ik heb biodermal en aftersun van naif