7 Reacties

één jaar geleden

Goeie morgen , of het invloed heeft op je vruchtbaarheid is voor iedereen anders . Ikzelf heb diverse buikoperaties gehad en had overgewicht, maar was binnen 3 maanden zwanger en mijn dochter is nu bijna 2. Je kunt inderdaad verklevingen krijgen en dat kan invloed hebben , maar of dat voor jou zo is kan ik je niet vertellen . Zou wel even wachten sws tot alles echt goed hersteld is . Beterschap en veel geluk als je wel voor een kindje gaat straks ❤️‍🩹

één jaar geleden

Hier een soort gelijk verhaal hoewel wij nog niet echt aan het proberen zijn voor nr2 (willen dat echt gaan proberen vanaf januari) Ik heb in september een blinde darmoperatie gehad. Sindsdien ook last van mijn darmen en ik was ook bang dat de klachten die ik had zouden komen door verklevingen. Mijn huisarts vertelde mij dat de kans dat ik heftige verklevingen zou hebben door 1x een kijk operatie niet heel groot zijn. Ik vertrouw er nu op dat dat dus ook zo is. Ik ben sinds september gestopt met de pil dus de pijn die ik had werd even verward met een mogelijke buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar dat was gelukkig niet zo.

één jaar geleden

Ik ben toen ik 19 was geopereerd aan m'n blinde darm. Op m'n 30e binnen 4 maanden zwanger van onze dochter. Nu zwanger van ons 2e kindje, dit was bij de 1e poging raak!

één jaar geleden

Hoihoi, Ik heb op mijn 18e een blinde darm ontsteking gehad. Heb met 29 en met 30 jaar een kindje mogen krijgen. Ben bij beide kindjes in de 1e poging zwanger geraakt dus hier heeft het geen enkele invloed gehad. Veel beterschap gewenst!

één jaar geleden

Ik ben ongeveer toen ik 12/13 jaar was geopereerd aan mijn blinde darm. Eierstokken waren gedraaid en ingekapseld. Ben nu bijna 2 jaar moeder. Na stoppen met de pil heeft het 6 maanden geduurd dat ik zwanger werd. Deze zwangerschap is een miskraam geworden. Daarna binnen 2 maanden zwanger.

één jaar geleden

Ik ben ruim 30 keer aan mijn darmen geopereerd. Heb inderdaad vaak verklevingen, maar zwanger worden was voor ons geen enkel probleem.

één jaar geleden

Ik ben in maart 2021 geopereerd aan een blinde darm ontsteking. Is april 2021 was ik zwanger van ons zoontje. Het ziekenhuis wist dat is gestopt met de pil ivm een kinderwens. Zij hebben mij dit nooit verteld….