19 Reacties

3 jaar geleden

Ik gebruik een numsy de gehele nacht staat deze aan

3 jaar geleden

Wij hebben deze, echt een aanrader Bekijk Diley Dreams Milky Slaaptrainer – Witte Ruis – White Noise Machine - Geschikt voor Baby, Kinderen en Volwassen op: https://www.bol.com/nl/p/diley-dreams-milky-slaaptrainer-witte-ruis-white-noise-machine-geschikt-voor-baby-kinderen-volwassen/9300000002031828?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 jaar geleden

Wij hebben een Sonos in haar slaapkamertje gezet. Soms staat hij een hele nacht aan, maar we proberen het ook wel eens zonder. Het handige van een WiFi speaker is dat je hem op afstand steeds iets zachter kan zetten en dan uit.

3 jaar geleden

Wij hebben de Numsy. Staat de hele nacht aan en hebben het kastje in z'n bedje liggen. Wij vinden het ideaal! Onze zoon slaapt met zijn puckababy en de white noise goed. Hij valt ook makkelijk zelf in slaap.

3 jaar geleden

Wij gebruiken ook de Numsy, heel tevreden over.

3 jaar geleden

Ik moet nog een apparaat kopen maar gebruik nu nog mijn telefoon, deze ligt op mijn nachtkastje en haar bedje staat ernaast. Deze staat de gehele nacht aan en ze slaapt als een roosje en komt veel makkelijker in slaap, soms word ze eventjes wakker en gaat dan ook weer verder slapen, zonder white noise zou ze wakker blijven

3 jaar geleden

Het lijkt alsof mijn zoontje de enige is die white noise niets vind. Althans dat gevoel heb ik, hoelang duurt het met de white noise voordat ie in slaap valt? Mijne wordt juist actiever…

3 jaar geleden

Het lijkt alsof mijn zoontje de enige is die white noise niets vind. Althan ...
Hier werkt dit ook niet hoor 🤣 .. Meneertje wordt er niet rustiger van of valt er niet van in 't slaap. Die doet gewoon verder zoals hij bezig is/was 😂

3 jaar geleden

Droomei van Diley Dreams op bol.com! Veel geluiden en opties voor volume. Ook een handig nachtlampje

3 jaar geleden

Ik gebruik my hummy. Dan heb je een apparaatje die zit verstopt in een knuffel. Er hoort ook een app bij waar je makkelijk het volume regeld en bv een ander geluid. Staat de hele nacht aan. Ben dr zeer tevreden over

3 jaar geleden

Hier is de Moonie knuffel niet weg te denken. Ook om meerdere slaapcyclussen aan elkaar te koppelen. Ze worden wakker en de beer gaat direct aan waardoor ze weer verder gaan slapen.

3 jaar geleden

Het lijkt alsof mijn zoontje de enige is die white noise niets vind. Althan ...
Hier precies hetzelfde! Als ik hem uit zet dan pas wordt ze rustig dus ik gebruik het niet meer. Ik heb er 1 van bol van rond de 30 euro, white noise, nachtlampje en slaapliedjes in 1 met een timer

3 jaar geleden

Wij hebben een apparaatje van Zazu en daar de knuffel af gehaald. Werkt hier heel fijn. Niet altijd nodig, gebruik hem alleen als ze onrustig is.

3 jaar geleden

Me zoontje vind/vond die White noise helemaal niks. Hij ging gelijk met zijn benen helemaal wild doen en lachen erbij , en grote ogen haha

3 jaar geleden

Wij hebben zo'n apparaatje van zazu zonder knuffel gekocht. Hier zit ook een huil functie op, als ze dan gaan huilen schakelt het weer in

3 jaar geleden

Reactie op Kelly1012

Wij hebben de Numsy. Staat de hele nacht aan en hebben het kastje in z'n be ...
Is het dan niet te dichtbij? En hoe hard hebben jullie het aanstaan?

3 jaar geleden

Reactie op Nouckk

Hier werkt dit ook niet hoor 🤣 .. Meneertje wordt er niet rustiger van of ...
Dit dacht ik dus ook maar het klopt toch niet bij ons. Hij mag best hard staan !! 50 60 decibel. En ik deed het altijd zachtjes dus misschien werkte het toen niet.

3 jaar geleden

Op iphone zit blijkbaar een functie achtergrond geluiden. Die staat de hele nacht of tijdens het slapen aan

3 jaar geleden

Ik gebruik white noise van YouTube. De telefoon leg ik dan op een plek naast het ledikantje, wat verder van haar af. Met het volume wat hoger.