9 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben deze gekocht omdat onze dochter ook last heeft van reflux ik ben er erg blij mee ze heeft er nu minder last van.
Bij mamaloes Babyjem Baby Wit Reflux Kussen

4 jaar geleden
Reactie op alieke1994
Wij hebben deze gekocht omdat onze dochter ook last heeft van reflux ik ben ...

Leg je deze in het bedje en slaapt ze hier dan snachts ook op?
4 jaar geleden
Reactie op Fluttershy
Leg je deze in het bedje en slaapt ze hier dan snachts ook op?
Ja dat heb ik op matrasje neer gelegd daar slaapt ze s nachts idd ook op in het broekje ligt ze vast zodat ze niet naar beneden kan zakken en onder de dekens terecht kan komen
4 jaar geleden
Reactie op alieke1994
Wij hebben deze gekocht omdat onze dochter ook last heeft van reflux ik ben ...

Super bedankt voor je reactie! 😊
4 jaar geleden
Onze osteopaat zegt dat een hoek van 45graden pas hoog genoeg is om de melk niet terug te laten lopen. Pas dan ligt de slokdarm hoger dan het maagklepje - dit is vergelijkbaar met de hoek van de maxi cosi.
De meeste reflux kussens hebben maar helling van 15 graden, wij hebben er dus nog een handdoek onder en zien wel verbetering maar helemaal over is het niet.
Andere optie is in de zijligging ietswat hellend, dan hoeft de helling niet zo hoog te zijn blijkbaar.
4 jaar geleden
Haii! Hoe ben jij erachter gekomen dag jullie meid last heeft van (verborgen reflux?) ik denk namelijk ook dat ons dochter er last van heeft..
4 jaar geleden
Ja ik heb het refluxkussen van Doomoo geprobeerd, dachten eerst dat het wat verlichting gaf (ging een paar nachten goed) tot opeens totaal geen effect meer. En in combinatie met een schuin bedje was het weer te hoog, dan gloof de baby helemaal naar beneden in zijn bedje. Hier geen succes dus.
4 jaar geleden
Reactie op Irmadejong
Haii! Hoe ben jij erachter gekomen dag jullie meid last heeft van (verborge ...
Wij wisten het al bij 2 weken zeker dat ze verborgen reflux heeft. Ze heeft alle klachten die bij reflux horen. Ben er toen mee naar de dokter geweest en die luistert naar de klachten en zij zei dat het zou kunnen. Ze kunnen het niet testen ofzo en ze doen er ook niks aan.
Afgelopen keer bij de osteopaat geweest omdat ze grotendeels van de dag huilt. Hij bevestigde het dat ze het wel wat heftig heeft. Hij ziet haar natuurlijk ook langer en ziet dan meerdere symptomen..
Bij twijfel kan je altijd de huisarts bellen. Kan nooit geen kwaad :)