10 Reacties

2 jaar geleden
Ik heb hem! Vind het heel zwaar in m’n nek dus niet echt geschikt voor langere stukken lopen. M’n zoontje weegt 11 kilo dus niet mega zwaar.

2 jaar geleden
Heb 'm ook. Gebruik 'm niet heel vaak want onze zoon loopt heel graag. Maar bijvoorbeeld laatst op vakantie was ideaal. Gewone draagzak is te warm, en niet overal kun je fijn met kinderwagen rijden. Dan is dit zeker een uitkomst. Kan wel zwaar worden dus afwisselen met links en rechts dragen. Het is niet zo dat het veel lichter is, je hebt gewoon meer je armen (1 arm) vrij en je kind zit was vaster en stabieler dan gewoon los in je armen. Dus je moet nog steeds wel het gewicht dragen. Denk dat velen daar van te voren niet bij stilstaan. Langere stukken is niet aan te raden.

2 jaar geleden
Hoi, heb hier laatst ook een vraag over gesteld. Ik kreeg hele verschillende antwoorden en ben uiteindelijk voor de ringslinger gegaan, moest wel even zoeken welke tot 25 kilo kan. Maar deze gaat wat minder snel snijden in je nek. Heb hem nu paar keer mee genomen met dagjes uit en tot nu toe hee tevreden. Ik ben een ramp met knopen en weet ik veel. Maar dit is snel onder de knie te krijgen en hij zit heerlijk

2 jaar geleden
Wij hebben hem ook! Vooral voor dagjes uit (dierentuin/kinderboerderij) etc is het een uitkomt. Ons zoontje wil vaak uit de buggy na een tijdje maar lopen is soms nog wat eng als er veel mensen zijn. Altijd vasthouden op de arm wordt dan vermoeiend maar met de wildride kun je een beetje ‘spelen’ met het gewicht wat je zelf vasthoudt en wat de draagzak draagt. Je moet alleen wel de hoes van die band die om je nek heen gaat goed naar voren halen zodat het niet gaat snijden. Mijn partner vindt hem ook fijn 👌🏻

2 jaar geleden
Reactie op Bloempje011
Hoi, heb hier laatst ook een vraag over gesteld. Ik kreeg hele verschillend ...
Welke heb je? Ik dacht eerst ook aan een Wildride maar denk dat ik toch voor de ringsling ga.
Waarom tot 25 kilo als ik vragen mag? Mijn zoon van 5 is nu 21 kilo maar hem tillen lijkt me niet te doen.

2 jaar geleden
Reactie op ynskje
Welke heb je? Ik dacht eerst ook aan een Wildride maar denk dat ik toch voo ...
Deze heb ik. Is tot 20kilo was een typfout. Maar de meeste zijn tot 15 kilo, alleen is onze 1,5 jarige een beetje groot en al 14 kilo. Dat vond ik een beetje zonde

2 jaar geleden
Wij hebben zowel een ringsling als een wildride. Ik gebruik de ringsling voor lange stukken/langere tijd achtereen, de wildride voor kortere stukjes. De ringsling draagt lichter, maar kost meer tijd om goed om te doen. De Wildride kost amper tijd en is prima geschikt voor even een rondje Ikea.

2 jaar geleden
Ik heb hem ook! Voor kleine stukken is het inderdaad ideaal. Voor lange stukken gebruik ik de buggy of Draagzak. In een fase wanneer mijn dochter alleen maar opgepakt wil worden, en ik dus niks voor elkaar krijg thuis, gebruik ik hem ook in huis om mijn handen vrij te hebben. Ook naar een pretpark voor in de rij is het ideaal.
Zoals al gezegd werd is hij best zwaar aan je nek, maar ik gebruik hem persoonlijk net iets anders waardoor het gewicht niet in mijn nek komt maar op mijn arm. Zoals je op de foto ziet (niet mijn beste foto haha) laat ik hem meer op mijn bovenarm/schouder rusten ipv in mijn nek. Dit vind ik persoonlijk prettiger.
Mijn dochter was hier heel hangerig door doorkomende tandjes, en zo kon ik wel even stofzuigen.