8 Reacties

3 jaar geleden

Tegen die tijd dat de winterjas nodig is kan je kindje echt al veel meer. Dus ik zou het wel aanraden hoor. Zeker voor op de fiets. Alleen op letten dat in de autostoel een dikke jas uit moet :) omdat er anders te veel ruimte tussen kind en gordel ontstaat. Maar voor in de kinderwagen en fiets zou ik zeker zon dikke jas in huis willen hebben.

3 jaar geleden

Reactie op xCriista

Tegen die tijd dat de winterjas nodig is kan je kindje echt al veel meer. D ...
Ja dat dacht ik inderdaad ook wel. Alleen nog twijfel of de maat oke is, er moet ook kleding onder natuurlijk. Moeilijk

3 jaar geleden

Reactie op Renatevd18

Ja dat dacht ik inderdaad ook wel. Alleen nog twijfel of de maat oke is, er ...
Jaa ooh dat vind ik ook zo lastig. Ik heb een regenjas maat 80 gekocht zodat er in de herfst nog wat onder kan. Maar ik heb het idee dat m'n zoontje er nog steeds in gaat verzuipen 馃檲 jassen zijn enigszins ook een beetje gemaakt op dat er nog wat onder kan. Zo lastig 馃檲

3 jaar geleden

Ik vindt het niks ik ga ook niet zo dikke kopen omdat ze anders niet in de maxi cosi past ik zoek me nog steeds suf naar een dunne teddy jas. Zo kindje die nog niet loopt heeft naar mijn inzien geen super dikke winterjas nodig. Ik was bij de PINC Sale in de hoop dat daar andere minder dikke jassen hadden maar kwam bedrogen uit is trouwens ook duur zo PINC Sale

3 jaar geleden

Ik heb nog een winterjas van mijn oudste in maat 80 (hij is van begin maart) en hij heeft hem best veel aangehad. Ook als ze in de kinderwagen zitten willen ze hun armen wel buiten de voetenzak hebben. En als ze stil zitten is het natuurlijk best koud. Zeker op de fiets! Dan zou ik zelfs een winddicht skipak aanraden.

3 jaar geleden

Ik vindt het niks ik ga ook niet zo dikke kopen omdat ze anders niet in de ...
Bij de zeeman hebben ze nu weer regenjassen met teddyvoering, kosten nu geloof ik 14,99. Heb deze vorig jaar ook gekocht voor mijn dochter die in december 2020 geboren is en die heeft ze praktisch de hele herfst/winter aangehad. Heb ze nu ook weer gekocht voor mijn zoontje en mijn dochtertje. Moet wel eerlijk zeggen dat ik de jasjes van vorig jaar qua motief leuker vond, maar aan de andere kant.. het is maar een jas馃槵

3 jaar geleden

Ik vind de wollen jasjes van Engel super. Niet super dik materiaal, waardoor ze er ook goed mee in de maxicosi kan, wel lekker warm en niet zweterig. Ze vallen ruim en kunnen echt een hele tijd mee.

3 jaar geleden

Reactie op E0603

Ik vind de wollen jasjes van Engel super. Niet super dik materiaal, waardoo ...
Wel iets duurder, maar ook weer goed te verkopen!